3 Funcționalități în platforma Gomag pentru vânzări accelerate

Zilnic trebuie să te ocupi de o mulțime de activități mărunte, repetitive, care îți consumă timp și resurse și îți țin pe loc business-ul.

Soluția? Implementarea rapidă a unor funcționalități în magazinul tău online care să te ajute să câștigi mai mult timp pentru dezvoltarea afacerii tale. 

Pregătit să eficientizezi modul de funcționare a magazinului tău?

Dacă vinzi cu platforma Gomag, probabil că ai auzit de GoBoți și de o mulțime de alte super funcționalități concentrate pe vânzare și fidelizarea clienților. 

Iată 3 funcționalități (+ câteva super idei de implementare) pentru a-ți automatiza business-ul cu maximum de avantaje.

1. Merchandiser Bot – Gestionarul șef al magazinului tău

Ce știe să facă?

  • Te ajută să listezi produsele din magazinul tău în categoriile corecte;
  • Te ajută să afișezi corect prețurile în magazin;
  • Mută produsele între categorii, în funcție de regulile setate de tine;
  • Afișează marcaje promoționale în funcție de stocuri, produse noi, reduceri de preț etc.

Imaginează-ți… cât timp ți-ar lua să faci toate aceste acțiuni manual?

Corect! Foarte mult. 

Stabilește regulile pentru acțiunile de mai sus și pune-l pe Merchandiser Bot la treabă. Transformă orele lungi de gestionare în minute. E simplu! 

Important! Verifică atent setările pe care le faci, deoarece sunt aplicabile imediat.

2. Email Bot – Comunicare post-vânzare eficientă

Un client informat este un client mulțumit. Iar un client mulțumit este un client care poate fi fidelizat.

Aici îți vine în ajutor Email Bot.

Ce știe să facă?

  • Să urmeze un flux de comandă (în funcție de regulile stabilite de tine): status comandă > informații livrare > solicitare review/testimoniale;
  • Să trimită mail-uri de upsell și/ sau cross-sell.

Important!

În secțiunea Academia din admin găsești șabloane personalizabile pentru toate acțiunile de mai sus. 

Testează-le pe toate și vezi care îți aduc cele mai bune rezultate.

3. Puncte de fidelitate – Crește recurența în magazinul tău

Aplicația Puncte de fidelitate te ajută să îți recompensezi clienții în funcție de activitatea lor în magazinul tău.

Cum funcționează?

Practic, trebuie să setezi acordarea unui număr de puncte în funcție de valoarea coșului de cumpărături.

Odată ce clientul a strâns un anumit număr de puncte, oferă-i posibilitatea de a folosi punctele acumulate pentru a cumpăra alte produse sau servicii extra din magazinul tău.

Testează și tu aceste funcționalități și câștigă mai mult timp pentru tine și echipa ta, concentrează-te pe strategia de marketing și vinde mai mult.