Detii un website sau o mica afacere online si esti in cautarea unei metode de a-ti creste veniturile? In prezent, una dintre cele mai cunoscute, dar extrem de neintelese metode este optimizarea SEO. Desigur, vei avea nevoie de un expert sau de o agentie SEO pentru a avea cele mai bune rezultate.
Ce inseamna SEO? Acest acronim vine de la „Search Engine Optimization”. Altfel spus, are de-a face cu identificarea cuvintelor, frazelor sau subiectelor care sunt de interes pentru potentialii clienti, astfel incat site-ul sau magazinul tau online sa fie clasat in topul rezultatelor motoarelor de cautare, in special Google. Orice business care doreste sa se dezvolte si sa fie competitiv trebuie sa isi creasca traficul prin optimizarea site-ului. Zilnic, milioane de utilizatori acceseaza Google in cautare de diverse produse, servicii sau raspunsuri la intrebari. De aceea, afacerile care aleg sa colaboreze cu o agentie SEO au o sansa mult mai mare de a genera mai mult trafic.
Cu toate acestea, SEO inseamna mult mai mult, implicand atat elemente tehnice, cat si creative pentru a creste traficul (numarul de persoane ce acceseaza site-ul).
Iata 3 avantaje pe care ti le poate aduce colaborarea cu o agentie SEO profesionista:
1. SEO este o metoda eficienta de a aduce clienti noi
In prezent, aproximativ 80% din potentialii clienti cauta produse si servicii in mediul online. Orice agentie SEO profesionista stie ca este foarte greu sa ajungi la publicul tinta daca nu ai o strategie de cuvinte cheie bine definita. Daca aceasta este foarte bine gandita din start, sansele sa cresti in Google sunt de partea ta. Pe cont propriu, insa, este foarte posibil sa nu poti sa identifici oportunitatile si sa te avanti spre expresii de cautare pentru care site-ul tau inca nu este pregatit sau nu sunt foarte relevante pentru ceea ce vrei sa vinzi.
Mai mult, SEO implica printre cele mai mici costuri, in termeni de advertising. Astfel, daca „rankezi” pe primele pozitii in Google numai datorita unei strategii SEO bine puse la punct, nu vei mai avea nevoie de campanii PPC sau de alt tip de reclame platite. Cat timp utilizatorii gasesc relevanta in produsele si serviciile pe care le oferi, vei ramane in topul rezultatelor. Cu toate acestea, in medii de business cu multa concurenta, vei avea nevoie de aportul continuu al agentiei SEO pentru a devansa competitia.
2. Ajuta la cresterea brand awareness-ului
Brand Awareness-ul este masura in care potentialii clienti sunt familiarizati sau isi amintesc de un anumit brand. In general, utilizatorii de Internet au mai mare incredere in brandurile care ocupa primele pozitii in Google. O agentie SEO te va ajuta sa ajungi mult mai usor in mintea publicului tau tinta.
3. Un business va creste mai rapid cand colaboreaza cu o agentie SEO
Orice agentie SEO profesionista stie ca Google apreciaza foarte mult relevanta unui site pentru potentialii utilizatori, alaturi de aspectele tehnice, precum cresterea vitezei de incarcare sau optimizarea pentru dispozitivele mobile. Iata si alte cateva aspecte pe care o agentie SEO le va avea in vedere:
-
Audit pentru website-ul tau
-
Strategia de cuvinte cheie
-
Analizarea profilului de linkuri externe care iti pot afecta site-ul
-
Construirea de link-uri relevante pe alte site-uri si publicatii de profil
-
Monitorizarea rezultatelor
-
Raportarea rezultatelor si imbunatatirea constanta a strategiei
Asadar, daca ai un business online si vrei sa folosesti una dintre cele mai eficiente metode de marketing, apeleaza la o agentie SEO cu experienta si vei putea culege roadele investitiei tale!