7 ponturi de promovare online de la o agenție Facebook Ads

Pentru a învăța rapid cum poți realiza o promovare online de calitate trebuie să te uiți la anunțurile cele mai bune, cele mai profitabile.

Pe lângă cunoștințele privind cum realizează concurența promovarea online, trebuie să ai și o perspectivă generală cu cele mai recente inovații de design, dar și cele mai bune ponturi de redactare a unui text publicitar. Iar într-un final vei obține un know-how inovativ, calitativ și concret despre ceea ce trebuie tu să creezi.

Fiecare agenție Facebook Ads se interesează periodic de noutățile de pe piață, iar aici nu ne referim doar de pe piața națională, ci și internațională, deoarece de acolo pot dobândi cele mai bune informații, noutăți și învățăminte.

Dacă îți dorești să ai succes în crearea de reclame online de succes pe Facebook și Instagram, aruncă o privire la ce ar trebui să cuprindă un anunț Facebook Ads:

  1. Pentru crearea de anunțuri generale, ar trebui să cuprinzi mai multe tendințe vizuale: ilustrații 3D, scheme de culori degradate și text îndrăzneț. Dar anunțul să evidențiază caracteristicile și avantajele de top ale produsului într-un mod scurt, la obiect și simplu.
  2. Utilizează diverse tendințe de design: culori atrăgătoare, font special și mesaje personalizate la nivel de localitate sau tip de public țintă.
  3. Pentru servicii, o reclamă Facebook Ads poate conține ​​o accentuarea a numerelor de telefon relevante și o personalizare a anunțului în funcție de locația pe care o vizează.
  4. Dacă dorești să incluzi o imagine în anunțul tău încadrează totul într-o formă geometrică și să adaugă un fundal colorat.
  5. Pentru a atrage atenția asupra brandului tău utilizează o fotografie sau o animație originală. Este o modalitate ușoară de a atrage atenția oamenilor, de a realiza ceva unic și memorabil.
  6. Facilitează înțelegerea produsului sau serviciului oferit printr-o imagine clară, cu un text captivant, o imagine demonstrativă și un buton call-to-action prin care le sugerezi utilizatorilor că printr-un clic pe anunț vor primi informațiile necesare. 
  7. Pentru a da mai multe detalii, pentru a spune o „poveste” utilizează carusel Facebook astfel încât poți prezenta produsele din mai multe unghiuri sau să enumeri beneficiile pe care potențialii clienți le vor avea.

Încă un pont de la o agenție de marketing online: nu uita să îți stabilești obiectivele pentru reclama PPC pe care vrei să o realizezi. Prin aceste reclame vrei să obții mai multe:

  1. telefoane; 

  2. cereri de oferă
;
  3. comenzi directe;

  4. abonări la blog sau la pagină;
  5. accesări pe site
  6. vizitări în diverse puncte de lucru etc.

Toate acestea te vor ajuta să atragi atenția publicului țintă într-un mod inovativ astfel încât utilizatorii care văd anunțul să acționeze, adică să dea clic pentru a obține mai multe informații.