BLITZ, agenția imobiliară clujeană cu renume național, și Cătălin Priscorniță, CEO-ul companiei, au câștigat trei premii prestigioase la Gala Profesioniștilor în Imobiliare 2021:“Agenția anului 2020”, “Brandul anului 2020” și “Antreprenorul anului 2020”.
Clubul Profesioniștilor în Imobiliare (CPI) a organizat online ediția a cincea a Galei Profesioniștilor în Imobiliare în perioada 27-28 mai.
Criteriile de jurizare au avut în vedere rezultatele financiare obținute conform secțiunii de participare, diversitatea serviciilor oferite clienților, dezvoltarea internă, precum și contribuția adusă la profesionalizarea domeniului imobiliar.
Blitz a fost nominalizată la șase secțiuni și a câștigat cele trei premii râvnite la nivelul întregii industrii: “Agenția anului 2020”, “Brandul anului 2020”, “Antreprenorul anului 2020 – Cătălin Priscorniță”.
Cătălin Priscorniță, antreprenorul anului 2020 în imobiliare
Contribuția personală susținută a CEO-ului Blitz, Cătălin Priscorniță, a fost recunoscută de profesioniștii din domeniu, acesta primind titlul bine meritat “Antreprenorul Anului 2020”. Cătălin Priscorniță a reușit stabilizarea și întărirea prezenței agenției în România și a accelerat procesul de dezvoltare al echipei de specialiști în imobiliare.
Cu un număr de patru birouri la nivel național operaționale în 2020 (Cluj-Napoca, Florești, Brașov, București) și cu o bază de date de peste 4000 de proprietăți, Blitz deservește o plajă importantă de potențiali clienți la nivel național, gata să le satisfacă nevoile locative prin serviciile specifice.
Mai mult, sub coordonarea lui Cătălin Priscorniță, Blitz a reușit o creștere a cifrei de vânzări față de cea de la finalul anului 2019, încheind astfel anul trecut cu peste 2.5 milioane de euro.
BLITZ – Agenția imobiliară a anului 2020
Compania imobiliară clujeană trece la următorul nivel, devenind agenția imobiliară a anului 2020.
Mai mult decât dezvoltarea națională, accentul a fost pus și pe mărirea echipei Blitz care, datorită promovării programelor de training și educație în imobiliare, a crescut considerabil. Peste 100 de noi agenți imobiliari s-au alăturat companiei, prin campanii naționale de recrutare. În cadrul Blitz, două dintre cele mai mari inovații – ca strategie de pregătire profesională și inducție – sunt programele BlitzCamp și Blitz Management Academy.
BLITZ – Brandul anului 2020
Datorită strategiei de marketing bine puse la punct, Blitz a reușit în trimestrele 3 și 4 din 2020 o creștere medie cu peste 20% a numărului de leaduri față de 2019, cu un vârf de creștere în septembrie de peste 30%; de asemenea susținerea recrutării care a dus practic la dublarea numărului de agenți și poziționarea Blitz ca brand relevant la nivel național.