Dincolo de pasiune, fiecare afacere are nevoie și de creștere și dezvoltare, iar acest lucru înseamnă, firește, generarea de conversii și de vânzări. Dacă în SEO lucrurile sunt relative și dependente foarte mult de algoritmii motoarelor de căutare și de comportamentul utilizatorilor, în zona de Google Ads lucrurile par puțin mai simple pentru că există anumite reguli destul de bine delimitate.
Ce trebuie să știi despre Google Ads?
Google Ads este un instrument foarte eficient de creștere a vânzărilor care se bazează majoritar pe licitarea unor poziții superioare în clasamentul Google, în funcție de cuvintele cheie cu relevanță pentru un anumit tip de afacere. Astfel, pentru a putea seta corect o campanie în Google Ads va fi nevoie să urmezi câteva etape foarte importante, care îți pot asigura șanse mai mari de creștere a vânzărilor.
Setarea cuvintelor cheie
Pentru a afla cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta este nevoie de un audit inițial, prin care este generat un raport al tuturor căutărilor legate de domeniul tău. Acest raport îți va arăta care dintre cuvintele cheie sunt cele mai căutate, care dintre acestea au cele mai mari sume licitate, dar de asemenea vei înțelege mai bine și diferențele dintre potrivirile exacte și potrivirile apropiate pe sintagme cheie, astfel încât să știi exact care sunt cuvintele cheie potrivite pentru anunțurile tale.
Setarea corectă a audienței
Adesea problemele în generarea de vânzări țin de setarea incorectă a audienței. Va trebui să ai în minte un avatar de client căruia te adresezi, pentru a identifica în mod corect nevoile sale. Setează astfel grupurile de anunțuri după criterii demografice (vârstă, sex, locație) și acordă o atenție deosebită și intervalului orar în care îți vei rula anunțurile. Google te poate ajuta să îți crești vânzările, însă pentru aceasta va trebui să ai setate anunțurile în mod corect, astfel încât acestea nici să nu fie respinse și nici să nu consume bani în mod inutil.
Setează-ți obiectivele
Este foarte important să știi care sunt obiectivele pe care le ai, în raport cu anunțurile. Vrei să vinzi, însă ar trebui să ai o estimare realistă a vânzărilor prin anunțuri Google Ads. Este nevoie să analizezi în mod corect situația și să fii conștient de faptul că Google Ads este un instrument menit să te ajute, însă pentru aceasta așteptările tale trebuie să fie realiste.
Acestea sunt doar câteva linii directoare utile și importante pe care le poți urma pentru a realiza campanii prin intermediul Google Ads, campanii care să genereze conversii și să te ajute să îți crești volumul de vânzări. Investește, alege echipa potrivită și nu uita că promovarea online este mereu vie și în mișcare, așadar vei avea nevoie de specialiști de top care să te ajute să îți îndeplinești obiectivele.