Un nou start-up? Află care sunt cele mai importante 2 canale prin care poți ajunge la publicul țintă

Dacă ai pornit un startup, promovarea afacerii tale este esențială pentru creșterea și dezvoltarea ei, iar modul în care o vei face o va deosebi de concurență. 

 

Există câteva metode și modalități care te vor duce mai aproape de publicul țintă și de potențialii clienți, dar înainte trebuie să stabilești și să dezvolți un plan de marketing, iar unul dintre elementele de bază al acestuia sunt canalele prin intermediul cărora vei comunica cu oamenii.

 

Iată cele două canale care sunt esențiale pentru orice strategie de marketing:

 

 

  • Site web

 

 

Site-urile web sunt instrumente de marketing versatile care funcționează non-stop pentru a te ajuta să comunici cu publicul și să-ți dezvolți afacerea.

 

Pe măsură ce îți creezi website-ul, există câteva aspecte pe care trebuie să le ai în vedere: 

 

  • obține un nume de domeniu: acesta este identitatea ta online, deci este important să alegi un nume care să fie recunoscut, care să se potrivească mărcii tale și care să fie ușor de reținut. În timp ce luați în considerare toate opțiunile, asigură-te că verifici disponibilitatea fiecărui nume de domeniu potențial pe social media. Utilizarea aceluiași nume pe fiecare canal te va ajuta să stabilești o identitate de marcă și sp îmbunătățești acoperirea. 
  • Configurează anunțuri pe Google: Google Ads îți permit să ții compania în văzul oamenilor, afișând anunțuri direcționate către persoanele care îți vizitează site-ul. Reclamele sunt o modalitate importantă pentru a crește traficul și pentru a câștiga clienți noi.
  • Nu uita de SEO: aceasta ajută la creșterea vizibilității site-ului tău prin motoarele de căutare. Pentru început, există câteva elemente SEO de bază pe care să le încorporezi pe site-ul tău pentru a îmbunătăți clasarea în căutare, cum ar fi cuvintele cheie, etichetele de titlu, meta descrieri, link-uri interne și conținut original de înaltă calitate.

 

 

  • Marketing offline

 

 

Marketingul online este obiectivul principal al multor startup-uri, dar există încă o mulțime de valoare adăugată în promovarea offline. Iată câteva idei: 

 

  • cărți de vizită sau broșuri: articolele fizice, cum ar fi cărțile de vizită și broșurile, sunt moduri excelente de a le spune oamenilor ce ai de oferit. Proiectează și tipărește cărți de vizită profesionale cu numele companiei tale, informațiile de contact și sigla brandului. Sau creează broșuri care să explice pe scurt ceea ce faci și ce tip de lucruri vinzi. De asemenea, poți opta și pentru afișe și panouri prin oraș, în zone în care publicul tău țintă ar putea fi găsit. Apelează în acest caz la o agenție de publicitate outdoor, cum ar fi Pentamedia.ro și promovează-ți afacerea.
  • Merge acolo unde se află clienții tăi: Rețeaua joacă un rol cheie în dezvoltarea relațiilor și în dezvoltarea afacerii. Caută oportunități de a avea interacțiuni față în față cu persoane care ar putea fi interesate de bunurile și serviciile tale. Mergi la expoziții sau conferințe și participă la întâlniri pentru antreprenori. 
  • Fă oamenii să vorbească: Cuvântul este unul dintre cele mai eficiente instrumente de marketing pentru startup-uri. Când oamenii aud colegii de muncă, prietenii sau membrii familiei că au avut o experiență extraordinară în ceea ce privește serviciile și produsele tale, sunt șanse mai mari să le încerce și ei.

 

Prin urmare, asigură-te că la început de drum pornești cu dreptul și în văzul tuturor. Încorporează aceste canale în strategia ta de marketing și, cu siguranță, afacerea ta va deveni vizibilă și vei câștiga clienți noi.

 

Sursa foto: Unsplash.com