Cum sa investesti eficient in servicii SEO

Serviciile SEO nu au ca scop doar obtinerea de trafic organic. Un trafic mai mare este, intr-adevar, binevenit, insa acest trafic nu aduce neaparat si o crestere a ratei de conversie. Multi utilizatori care ajung pe site-ul tau nu se incadreaza in profilul de client interesat de produsele tale si nu vor ajunge neaparat sa plaseze si o comanda. Cu toate acestea, investind in servicii SEO vei avea oricum parte, pe termen lung, de o rata de recuperare a investiitilor mult mai mare comparativ cu a altor instrumente de marketing online. In plus, vei invata foarte multe lucruri care te vor ajuta sa construiesti brand awareness si sa obtii vizibilitatea online pe care o doresti pentru business-ul tau. Iata cateva recomandari care te vor ajuta sa ajungi acolo:

Este esential sa intelegi cat mai bine scopul pentru care investesti in serviciile SEO

Alegerea unei agentii care ofera servicii SEO necesita mare atentie. In primul rand, trebuie sa stii clar care sunt obiectivele tale in privinta conversiilor, vanzarilor si strategiei generale de marketing a business-ului tau.

Daca bussiness-ul tau online a atins un anumit nivel si se bucura de trafic stabil care aduce conversii (atat online, cat si offiline), serviciile SEO ale unei agentii profesioniste te vor ajuta sa generezi trafic nou care iti va aduce clienti noi si mai multe conversii.

In acelasi timp, daca iti doresti doar sa construiesti brand awareness, serviciile SEO te pot ajuta sa targetezi audienta si mai nisat, cu ajutorul unei strategii solide de cuvinte-cheie si optimizarea continutului din platformele social media.

Pune in prim-plan experienta utilizatorului

O agentie care ofera servicii SEO de calitate va tine cont intotdeauna de experienta utilizatorului, mai ales cand vine vorba de optimizarea on-page a site-ului. Acest lucru va atrage un ROI mai performant si iti va propulsa site-ul in pozitii cat mai favorabile in SERP, deoarece algoritmii de listare Google pun foarte mare pret pe experienta pozitiva a utilizatorului.

Optimizarea SEO trebuie sa genereze conversii

Conversiile se refera la vanzari, abonari la newsletter, share-uri pe retelele de socializare, crearea unui cont de utilizator pe site, etc. Orice fel de “tranzactie” (financiara sau informationala) reprezinta o conversie. Serviciile SEO de calitate trebuie sa aduca in mod obligatoriu si o crestere a ratei de conversie.

Asigura-te ca procesul de cumparare de pe website-ul tau este unul user-friendly

De fiecare data cand trebuie sa iei o decizie de marketing, pune-te in locul utilizatorului. Pentru orice tip de website, dar in special pentru magazine online si business-uri de tip eCommerce, traficul obtinut cu ajutorul serviciilor SEO are scopul de a creste vanzarile. Asadar, asigura-te ca site-ul este usor de navigat si ca “ghideaza” utilizatorul catre finalizarea unei comenzi.

Daca vrei sa afli mai multe despre serviciile SEO de la o agentie profesionista, in zilele de 7-8 Martie, la Hotel Radisson Blu, va avea loc TeCOMM Bucuresti editia 2018, evenimentul premium de eCommerce din Europa de Est. Echipa iAgency.ro va fi prezenta in cele doua zile ale evenimentului, unde va avea un stand dedicat la care ii asteapta pe participanti pentru a le oferi informatii si a le raspunde la intrebarile legate de SEO si marketing online. Mult-asteptatul eveniment va coincide cu implinirea a 10 ani de existenta a brandului iAgency.ro. De asemenea, Ovidiu Joita, CEO si owner iAgency.ro, va sustine o prezentare intitulata „Google si SEO, a Love&Hate relationship”, in prima zi a evenimentului.