Este bine stiut ca industria modei este una dintre cele mai accesate piete nu numai in Romania, ci in intreaga lume. Vorbim despre o piata unde cererea nu se va epuiza niciodata, ba chiar este intr-o continua crestere. Influenta Occidentului, necesitatea de autocunoastere si dorinta de a ne identifica cu personalitatile mondene au condus catre un boom remarcabil in acest sector. De aceea, business-urile de fashion care vor sa supravietuiasca sunt nevoite sa ia pulsul pietei si sa se adapteze la noile conditii.
In Romania, Bucuresti este nucleul retailerilor de moda. Peste 900 de business-uri inregistrate si sute de freelanceri nu se identifica inca cu un brand oficial. In aceste conditii, principalul scop al unui business de fashion este acela de a supravietui pe o piata suprasaturata.
Unul dintre cele mai cunoscute branduri de haine este Bogas. Prezent pe piata din Romania inca din anul 2012, brandul a reusit sa ajunga la inimile a mii de femei din intreaga tara. Secretul succesului? Pasiunea pentru moda si interesul constant pentru tendintele actuale in materie de vestimentatie. Vorbim despre o piata care frizeaza cu superficialitatea, iar pasiunea pentru ceea ce faci este singurul ingredient de care trebuie sa profiti la maximum.
,,Bogas se evidentiaza prin valorificarea trendurilor prin intermediul creatiilor proprii, aducand mereu un plus de creativitate si exuberanta tinutelor”, a declarat Andrei Straut, proprietarul Bogas.
Bogas se adreseaza fetelor si femeilor care isi doresc sa tina pasul cu cele mai noi tendinte in moda. Creatiile lor se remarca intotdeauna printr-un design actual, fiind realizate in atelierele din Romania din materiale deosebite. De la haine de dama casual, pana la rochii de seara sofisticate, gama de produse Bogas incurajeaza femeia moderna sa experimenteze permanent si sa isi exprime personalitatea prin tinutele pe care le poarta. In acest scop, in fiecare sezon, specialistii Bogas studiaza tendintele stabilite de marii designeri ai lumii si le adapteaza preferintelor publicului cumparator. Astfel, putem spune ca
Bogas pastreaza intotdeauna fondul, dar schimba in fiecare sezon forma.
Preocuparea brandului fata de dorintele clientelor este una dintre valorile care au consolidat popularitatea in crestere a brandului Bogas. In mod evident, acest lucru a condus treptat la dezvoltarea afacerii si, implicit, la o crestere impresionanta a profitului. Conform datelor oficiale privind vanzarile din anul 2016, Bogas a inregistrat o cifra de afaceri de 3.748.054 Lei si un profit net de 134.469 Lei. Popularitatea lor este din ce in ce mai mare, ceea ce ne conduce la concluzia ca cifrele s-au modificat substantial in 2017, iar 2018 suna promitator.
Shoppingul online nu mai este o zona neexplorata de catre cumparatori. Acum cumparam tot ceea ce avem nevoie din fata laptopurilor sau a telefoanelor smart in doar cateva minute, iar produsele dorite le primit in cel mai scurt timp. Urmatorii ani se preconizeaza a fi profitabili pentru dezvoltarea acestei industrii, un prim pas in succesul acestui proces avandu-l dezvoltarea rapida a tehnologiei.
Tot ceea ce ne ramane sa facem este sa studiem cu atentie piata si sa alegem produsele care se pliaza cel mai bine pe necesitatile si dorintele noastre.