Experimenteaza.ro este un magazin online care ofera o paleta de peste 200 de cadouri experientiale inedite, tintind spre o cifra de afaceri de 250.000 de lei in 12 luni.
„Am inceput business-ul in Iulie 2017, startul fiind greoi datorita domeniului relativ nou pentru Romania si faptului ca antreprenorii romani privesc cu reticenta o firma nou aparuta pe piata, probabil datorita experientelor negative avute in trecut”, spune Florin Genet, fondatorul business-ului, care are o experienta vasta in companii multinationale precum P&G, Pepsi sau Bergenbier.
In prezent, situl ofera peste 200 de experiente inedite, grupate in 4 categorii: Adrenalina, Romantism, Relaxare si Dezvoltare. Pentru livrarea experientelor, Experimenteaza.ro colaboreaza cu peste 80 de furnizori, printre care se afla Academia Titi Aur, Academia Victor Hanescu, Domeniul Manasia, cinema Baneasa sau restaurante de renume din Bucuresti precum Fior de Poesia.
„Am invatat din experientele de multinationala sa pun accentul pe satisfactia clientului si acesta este domeniul unde nu precupetim niciun efort: toate solicitarile primite de la clienti primesc raspuns in maxim 1-2 ore, incercam sa acomodam cele mai inedite solicitari sau gusturi. Am avut si 2-3 nemultumiri, ca orice business, insa am reusit in fiecare caz sa oferim ceva suplimentar clientilor respectivi, astfel incat au devenit fani declarati ai brandului nostru si al partenerului care ne-a ajutat sa ii oferim experienta. Cred cu putere ca o companie de succes reuseste sa ofere clientilor o valoare mai mare decat cea asteptata”, declara Florin Genet.
In fiecare luna, pe site apar in jur de 10-20 de pachete de experiente noi. Unele dintre cele mai inedite constau intr-un zbor cu un avion de vanatoare in Rusia, o petrecere a burlacitelor pe un yacht din Marea Neagra sau un curs de ciocolaterie in Belgia. De asemenea, situl ofera nenumarate variante de experiente romantice (cazare in castele de lux, cereri in casatorie inedite, tururi cu masini de epoca), experiente pline de adrenalina (curse de raliu cu diferite masini sau motociclete, salt cu parasuta, zbor cu elicopterul), experiente de relaxare (diferite masaje si terapii in centre de lux, petreceri la spa, private yoga si coaching) sau experiente educationale inedite (curs de parfumerie, in care iti poti crea propriul parfum, workshop-uri de barista, in care poti opera echipamente profesioniste si poti invata sa iti prepari o cafea excelenta cu aparate de uz casnic, cursuri despre istoria si tipurile de ceai, cursuri in care iti poti identifica stilul personal si iti poti contrui o garderoba cu cu ajutorul unui specialist in eticheta personala si de afaceri).
„De curand, am inceput sa abordam sectorul Corporate, unde am vandut pana acum experiente pentru a fi oferite bonus angajatilor, care atingeau diferite targete. De asemenea, organizam primul eveniment Corporate la sfarsit de Septembrie pentru 70 de persoane, cu un buget total de peste 15.000 de euro. Evenimentul va avea o componenta experentiala deosebita, fiind prezente motociclete BMW, masaje, teatru de improvizatie si diferite concursuri moderate printr-o aplicatie de social media”.
„Pasul urmator este sa accesam piata de experiente din alte orase importante ale Romaniei si vom incepe din Cluj, unde piata Corporate a luat o mare amploare. De asemenea, urmarim sa diversificam canalele de distributie, astfel ca in curand vom avea o prezenta offline, intr-un magazin specializat. Nu excludem ca in termen de 2-3 ani sa mergem si catre piete externe.”