A VENIT MOMENTUL CA AFACEREA TA SĂ FOLOSEASCĂ AMBALAJE ECO

Comerțul electronic este una dintre industriile cu cea mai mare creștere din lume, inclusiv la nivelul țării noastre. Tot mai multe magazine online se deschid în fiecare lună, iar consumatorii preferă să comande online decât să bată la picior magazinele. Însă, toate aceste cumpărături online înseamnă multe livrări. Foarte multe livrări!

Dacă un produs ce se vinde într-un magazin fizic este gestionat de 5 ori înainte de a fi cumpărat, majoritatea produselor vândute online sunt gestionate de până la 20 de ori înainte de a ajunge la ușa cumpărătorului. Pentru a proteja aceste produse, vânzătorii din online apelează la ambalarea generoasă a produselor – este vorba de folia cu bule, bobițele de poliurentan și cutiile de carton masive ce ajung direct la gunoi după folosire sau, în cel mai fericit caz, la reciclat.

Pe măsură ce consumatorii au devenit mai educați și preocupați de impactul lor asupra mediului, firmele de comerț electronic au început să treacă la folosirea ambalajelor eco. Modernizarea ambalajelor folosite nu numai că diminuează amprenta de carbon a unei firme, ci și ajută brandul să se evidențieze în fața clienților și chiar să reducă costurile cu logistica.

Ți s-a întâmplat să primești un colet pe care, când l-ai deschis, să constați că 90% din conținut este aer? Mulți vînzători din online sunt “vinovați” de ambalarea excesivă în ideea de a proteja un obiect mic din interior. Ambalajele eco (sau verzi, cum mai sunt denumite) reprezintă alternativa la metodele de ambalare tradiționale ce generează cantități mari de deșeuri. Este alarmant faptul că, aproape jumătate din plasticul produs la nivel mondial va fi folosit o singură dată și apoi aruncat la gunoi.

În locul folosirii ambalajelor de plastic ne-biodegradabile și de unică folosință ori al cutiilor mari de carton, alege ambalajele eco ce se concentrează pe minimizarea deșeurilor și folosirea cu prioritate a materialelor reciclabile sau refolosibile ce conțin mai puține toxine pentru oameni și mediu.

Ambalajele eco nu trebuie să arate ca un carton maro reciclat plictisitor, și nu sunt mai scumpe decât ambalajele tradiționale. Pentru multe afaceri, ambalajele reprezintă o modalitate de exprimare a brandului iar ambalajele eco permit, de asemenea, folosirea creativității. Multe materiale imită plasticul sau alte tipuri de materiale folosite la ambalare, însă o afacere poate renunța efectiv la tradiționala cutie de ambalaj și opta pentru un ambalaj ce poate fi refolosit în alt mod de către clienți.

Hârtia și cartonul, folosite adesea la ambalat, sunt deja reciclabile. Totuși, livratorii acoperă adesea toată cutia de carton cu bandă adezivă, ceea ce face cartonul imposibil de reciclat. Ori folosesc cutii mult prea mari pentru produsele din interior, irosind material și spațiu. Toate această risipă inutilă crește costul afacerii de comerț online, domeniu în care clienții sunt foarte sensibili la preț. Un ambalaj eco este mai mic și mai subțire, uneori ca un plic, în care produsul încape mai bine, fără mult spațiu liber în jur, și care reduce costul de transport. O opțiune și mai bună este o sacoșă de hârtie cu mânere pe care clientul o poate refolosi.

Cu atitudinea pozitivă și mintea deschisă la nou, compania PAHARULMEU.RO vine în întâmpinarea magazinelor online, dar și a celor din comerțul tradițional, prin furnizarea de multe opțiuni pentru a schimba ambalajele folosite cu altele ecologice prietenoase cu mediul înconjurător.