COS, cel mai mare furnizor de mobilier și soluţii pentru amenajarea birourilor din România, primește pentru al patrulea an consecutiv distincția de „Partener Platinum” al Steelcase în EMEA și raportează o cifră de afaceri de 38 milioane de euro, cea mai mare din istoria companiei până în prezent.
Steelcase, lider mondial în industria mobilierului de birou, este reprezentat în spațiul EMEA prin 140 de dealeri, dintre care doar 5% dintre cei care au aplicat, au primit în acest an distincția de ‘Partener Platinum’. Această distincție a fost implementată în 2015 și este acordată anual pe baza unor criterii stricte legate de performanța în vânzări, stabilitatea financiară a dealerului și rating-ul primit din partea clienților în anul precedent.
“Pentru noi, faptul că am reușit să punem România pe harta Steelcase la un nivel foarte înalt, au o importanță deosebită. Aș spune că trebuie să meriți să fii dealer Steelcase, iar noi facem acest lucru de 22 de ani. În România piața mobilierului de birouri este estimată la aproximativ 60-65 milioane de euro, dintre care COS, prin brandul Steelcase, a realizat anul trecut vânzări de 12 milioane de euro, ceea ce ne asigură o poziție puternică într-o piață extrem de fragmentată. Pentru anul acesta, obiectivele comune vizează o creștere de 10% a vânzărilor”, declară Christophe Weller co-fondator și CEO al COS România.
“Pentru țările din CEE ne propunem vânzări de peste 35 milioane de euro cumulat și aici ne referim la România, Polonia, Republica Cehă, Ungaria, Croația și Rusia. În al doilea rând, ne uităm la stabilitatea financiară a companiei, pentru că este esențial un cashflow echilibrat pentru a gestiona proiecte ample. COS a fost Partener Platinum încă de la început pentru că a îndeplinit toate aceste criterii”, declară Mickael Locoh, Sales Director North, Central, Eastern Europe, Africa & Central Asia al Steelcase.
Piața clădirilor de birouri crește în fiecare an prin livrarea unui număr mare de clădiri clasa A – pentru anul în curs se estimează peste 400.000 mp, relocarea unor companii în noi imobile, intrarea în România a unor mari jucători globali dar și printr-o dinamică mai mare în sectorul IMM.
“Accentul pe tehnologie, spațiile deschise, modularitatea, flexibilitate și aducerea exteriorului în interior sunt principalele tendințe în amenajarea spațiilor de birouri și au la bază studii aprofundate ale obiceiurilor și nevoilor la locul de muncă”, explică Christophe Weller. Costurile însă diferă “pentru amenajarea unui spaţiu de 10mp pentru două persoane, investiţia se ridică la 700 – 1.000 de euro în total, în timp ce într-un spaţiu similar se poate amenaja biroul unui manager pentru 1.000 – 1.300 de euro”, mai adaugă acesta.
În România, COS este unul dintre pionierii din piața amenajărilor de birouri care deține echipe interne de designeri şi ingineri de instalaţii și care este capabilă să ofere soluţii finite/integrate, de la design la execuţie, pentru toate nevoile legate de spaţii de birouri, inclusiv interioare utilate arhitectural şi instalaţii, precum sisteme de încălzire, ventilaţie şi aer condiţionat.
Între clienții COS se numără companii precum Renault, Michelin, Telus International, Adobe Systems, Accenture, UiPath, FibBit, Johnson&Johnson, Schlumberger, BRD, Schneider Electric, OLX, Teva Pharmaceuticals, Groupama, iar în zona de vest a țării EON, Hella Electronics, Yonder, Siemens, Lohika, Magneti Marelli sau Plexus.