Iubitori de muzică, oameni de toate vârstele şi cu ocupaţii diverse, influenceri – precum și cele mai iubite branduri care au dorit să interacționeze cu ei – s-au adunat sute de mii la festivalurile de muzică din această vară. Pentru a se diferenția și a crea o experiență memorabilă pentru comunitățile participante, brandurile au folosit tactici cât mai creative, mizând pe interacțiune și personalizare la cel mai înalt nivel. Neversea, Electric Castle, Untold, Summer Well, Afterhills – festivalurile verii au avut parte de cele mai engaging activări de brand anul acesta cu ajutorul dispozitivelor și aplicațiilor implementate și dezvoltate de agenția de marketing interactiv și consumer interaction Syscom Digital, prin divizia sa Experiential Marketing.
Vezi Video: https://www.youtube.com/watch?v=_UopSzeGatU&feature=youtu.be
Explorarea zonei de experiențial a fost o preocupare constantă a participanților la activarea Raiffeisen organizata de catre agentia de brand. În spațiul dedicat, a fost amplasat un Touch Totem Display; prin intermediul unei aplicații, participanții au răzuit digital cardul de pe ecran și în acest fel au aflat ce premiu au câștigat. Interesul pentru activare a fost mare, ținând cont că insula Raiffeisen a fost permanent vizitată în toate zilele de festival și ecranul totemului a reprezentat permanent mediu de interacțiune.
Drumul către Electric Castle a fost măsurat în premii oferite de OMV. O activare de tip slot machine digital concepută de către agenția de brand și pusă în practică din punct de vedere tehnic de către Syscom Digital, i-a purtat pe cei prezenți în trecut, oferindu-le șansa de a câștiga un premiu tuturor celor care au alimentat de la benzinăriile OMV în drum spre festival. Și astfel energia pozitivă a prins viteză printre participanți.
La Neversea și la Untold, câștigătorilor de la campaniile promoționale derulate în 2019 prin intermediul aplicației mobile CokeScan, li s-a permis accesul la evenimente prin scanarea codurilor câștigătoare cu ajutorul unei alte aplicații de tip enterprise dezvoltată pentru redempție și acces la evenimente. Aplicația de end-user CokeScan, realizată de către Syscom Digital este o aplicație AR și de content video 360, având în componență și modul de înscriere în loreria publicitară cu premii.
În cadrul festivalului Summer Well, Syscom Digital a dezvoltat și implementat un proiect original dedicat exclusiv brandului Colorista de la L’Oréal Paris. Dispozitivul 3Senser Interactive Booth este un echipament digital futurist care generează senzații, determină reacții și emoții și duce astfel comunicarea brandului și interacțiunea cu consumatorii la un nivel mai profund, transformând întreaga experiență senzorială într-una cu adevărat memorabilă.
E bine să te lași condus de puțin entuziasm, mai ales dacă te afli la un festival ca Afterhills sau SummerWell și ajungi să intri în contact cu noul Mercedes X-Class. Totemul digital interactiv cu touch a atras un public numeros pe scena activării organizata de către agenția de brand, iar participanții au plecat de acolo cu senzația de afinitate și aspiratie la noul model fabricat de Mercedes, dar și cu premii atractive.
“Festivalurile sunt un hotspot pentru activări de brand creative. Nouă ne place creativitatea, dar și tehnologia și avem tot ce ne trebuie ca să o implementăm. Anul acesta ne-am implicat în dezvoltarea și punerea în practică a multor activări la festivalurile de muzică.”, a declarat Maia Novolan, managing director Syscom Digital.