In ziua de astazi, continutul video este de departe cel mai consumat de pe internet. Si nu, nu ne referim doar la Netflix si YouTube, ci si la retele de socializare, media, vloguri etc. Practic, orice mesaj ai avea de transmis, cea mai eficienta metoda este prin intermediul imaginilor in miscare.
Acest lucru este valabil inclusiv pentru business-uri, indiferent ca vorbim despre brand-uri recunoscute sau afaceri aflate la inceput de drum, orice produse sau servicii ar vinde si in orice domeniu ar activa.
Daca si tu detii un business, o casa de productie video precum VideoManiax te poate ajuta sa il faci mai cunoscut, sa atingi o audienta la care nici macar nu indrazneai sa speri si sa iti cresti cifra de afaceri.
Condusa de Ovidiu Joita, cu o experienta de peste 15 ani pe piata marketing-ului online din Romania, echipa „videomaniacilor” transforma ideile stralucite din teorie in practica. Desi acorda clipurilor lor o tenta umoristica, facandu-le mai usor de viralizat, aceasta agentie de video marketing trateaza toate proiectele cu profesionalism.
VideoManiax este o casa de productie video corporate, care detine toate instrumentele necesare pentru a crea un continut original, valoros si cu potential de a deveni viral. Ne referim aici atat la resurse precum oameni tineri, creativi si profesionisti in acest domeniu, cat si la partea tehnica, incluzand camere de filmat, calculatoare performante cu toate programele specifice instalate etc.
Desi, la prima vedere, crearea unui videoclip presupune doar o camera de filmat si putina inspiratie, iar viralizarea acestuia tine mai mult de noroc, lucrurile nu stau chiar asa. O casa de productie video profesionista, precum VideoManiax, urmeaza etape clare atunci cand vine vorba despre realizarea unui material, indiferent ca vorbim despre reclame, videoclipuri corporate sau muzicale.
Iata, in continuare, care sunt pasii:
Etapele dinaintea filmarii: cunoasterea domeniului, brainstorming, stabilirea ideii principale
Spre deosebire de alte case de productie video, cea mentionata mai sus tine foarte mult la intelegerea business-ului clientilor, a avantajelor lor competitive si a domeniului de activitate. Doar asa, echipa VideoManiax poate crea un continut relevant si cu adevarat eficient.
In acest sens, inaintea apasarii butonului „Record” al camerei de filmat, are loc un brainstorming. Scopul sau il reprezinta stabilirea ideii principale, a mesajului care va razbate din productia video.
Etapele de dupa filmare: editare, montaj, efecte, animatii
Chiar daca materialul filmat insumeaza cateva zeci de minute sau poate chiar ore, rezultatul final trebuie sa fie un clip scurt, intens si memorabil. Astfel, casa de productie video se va ocupa de selectarea celor mai interesante momente si montarea lor intr-o maniera dinamica, insa usor de urmarit. Nu in ultimul rand, se vor adauga efecte si animatii care vor face clipul mai spectaculos si il vor „pregati” sa devina viral.