Entuziasmul si flexibilitatea sunt caracteristici intalnite in orice program bine pus la punct de motivare a angajatilor. La nivelul conducerii, managerii incearca mereu sa gaseasca solutiile potrivite pentru angajati sau clienti, doar ca sa descopere ca nu pot impaca pe toata lumea. In plus, diversitatea fortei de munca, si ea in crestere, face ca acest obiectiv sa devina aproape imposibil.
Cu toate acestea, in ultimii ani, a aparut un raspuns la aceasta dilema, sub forma unui serviciu de tip Card Cadou, ce recunoaste diversitatea individuala, dar si cea motivationala, care este cheia succesului oricarei companii. Exista carduri cadou pentru aproape orice, de la produse, servicii sau excursii, pana la concursuri sau promotii. Succesul acestora se datoreaza faptului ca, la un moment dat, dintre persoanele aflate la conducerea afacerii, cineva a inteles ca nevoile si placerile nu se adreseaza unui grup, ci fiecarui individ in parte. Astfel, in prezent, foarte multe companii prefera metoda Card Cadou pentru stimularea angajatilor, deoarece reprezinta cea mai viabila solutie.
Astfel, un Card Cadou ii ofera angajatului libertatea de a-si alege orice produs isi doreste. El devine in acest mod persoana imputernicita, dar si responsabila cu luarea deciziilor, fapt care ii influenteaza si comportamentul in cadrul companiei, cum ar fi atingerea pragurilor dorite sau mentinerea unui mediu de lucru placut. In loc sa iei decizia pentru persoana angajata, o vei lasa pe ea sa aleaga ce o motiveaza mai mult. In plus, se va bucura de libertatea de a-si alege oricand acest cadou. Dreptul de a alege, precum si flexibilitatea de care beneficiaza, vor face ca persoana sa contempleze la ce isi doreste cu adevarat, ceea ce are ca rezultat faptul ca recompensa va deveni si mai memorabila.
Mai mult, simplitatea unui Card Cadou ajuta managementul si la alte niveluri, precum cel logistic. O companie poate evita astfel planificarea cadourilor pentru sfarsit de an sau cu ocazia sarbatorilor specifice, dar si grija negocierii preturilor, a optiunilor de livrare sau a depozitarii in siguranta.
Un alt avantaj este dat de parteneriatul cu un serviciu de Card Cadou. Astfel, Card Cadou poate fi folosit pentru protocol sau in cadrul campaniilor de marketing, studiilor de piata, reclama si publicitate, putand fi incadrate in categoria cheltuielilor deductibile efectuate in scopul realizarii de venituri. In plus, Card Cadou poate fi folosit ca premii – in limita a 600 de Lei / premiu – in concursurile de vanzari organizate de companii pentru persoanele fizice – deductibile si scutite integral de taxe si impozite.
Se poate astfel deduce cu usurinta avantajul unui serviciu Card Cadou, care ofera atat multa flexibilitate, cat si entuziasm din partea angajatilor. Acestea sunt motivele pentru care poti incepe un parteneriat cu Card Cadou Online, alaturi de vizibilitatea si prezenta puternica asigurata de acest tip de marketing.