Fie că vrei să amenajezi biroul directorial de la sediu, fie că vrei să îl schimbi pe cel de acasă, trebuie să ții cont de câteva recomandări care stau la baza unui rezultat de excepție.
Toată lumea știe că un birou de manager trebuie să inspire determinare, încredere și organizare, toate atributele unui lider de echipă. De departe cea mai importantă caracteristică trebuie să fie calitatea. Și ingredientele cheie sunt: materiale net superioare, finisaje de excepție, grosimi mai mari decât standardul de 18 mm, mdf placat cu hlp și mdf melaminat.
Biroul managerial trebuie așezat într-o zonă mai aerisită
Birourile la care lucrează managerii trebuie să fie puse într-un spațiu mai mare, ușor delimitat față de cel în care lucrează restul angajaților. Această regulă este importantă și atunci când piesa de mobilier este montată într-un open space. Modalitatea în care este așezat biroul are un impact mare asupra productivității de la nivelul întregului departament. Bineînțeles, piesa trebuie așezată astfel încât managerul să se simtă confortabil și să se poată concentra pe sarcinile zilnice.
În cazul în care biroul va fi montat acasă, mizează pe o piesă multifuncțională, care să se plieze pe spațiul pe care îl ai la dispoziție. Apelează la ajutorul unei echipe de profesioniști care se ocupă cu mobila de birou la comandă pentru a scăpa de grija măsurătorilor, a transportului și a montajului.
Mobilierul de birou directorial trebuie să iasă în evidență
Biroul unui manager nu trebuie să se diferențieze doar printr-un spațiu delimitat, ci și prin design. Așa cum acesta impresionează prin stil vestimentar și comportament, la fel trebuie să se evidențieze și spațiul în care lucrează. Secretul este să se obțină echilibrul perfect între estetic și funcțional. Și, evident, că cea mai importantă caracteristică a unui birou directorial este calitatea materialelor, după care urmează designul elegant și modern.
Setul de mobilier managerial trebuie să reprezinte imaginea companiei
În biroul unui director ori manager au loc cele mai importante întâlniri, fie că sunt fizice ori prin camera web. Modul în care este amenajat spațiul și designul pieselor de mobilier pot cântări mult în ochii colaboratorilor, ai furnizorilor, ai clienților și ai posibililor parteneri. Imaginea firmei este în joc, astfel că fiecare detaliu poate înclina balanța.
Specialiștii în domeniu susțin că stilul sobru poate da naștere unei bariere de comunicare atât între lider și salariați, cât și între manager/director și client ori partener. Soluția este să „încălzești” încăperea prin accesorii, așa cum sunt plantele de interior, vazele colorate și decorațiunile relaxante, cu vibe pozitiv.