Black Friday 2020 se anunță un mega eveniment de shopping în special pentru retailerii online, însă cu siguranță oferte speciale se vor găsi și în magazinele fizice din întreaga țară. De la an la an, tot mai multe companii lansează promoții de Black Friday, dorind să stimuleze volumele de vânzări, dar și să capete mai multă notorietate.
Chiar dacă de obicei consumatorii finali sunt cei cărora li se adresează ofertele de Black Friday, se observă tot mai multe exemple de oferte B2B în acest context, companii care lansează promoții de Black Friday special pentru alți parteneri, clienți persoane juridice. Un bun exemplu este oferta Crematex, depozit haine outlet și second hand cu experiență îndelungată pe piața locală și cu un portofoliu tot mai mare de clienți fideli la nivel național. Cei de la Crematex au anunțat de Black Friday o campanie de reduceri adresată publicului său – magazine de haine sh și outlet, retaileri de oriunde din țară, indiferent dacă aceștia sunt magazine clasice sau magazine online.
Depozitul de haine sh și outlet Crematex promovează cu ocazia Black Friday 2020 loturi la soldare pentru magazine de îmbrăcăminte second hand și outlet, care pot să comande mix calitatea 1A, origine Anglia, la 2,5 euro + TVA / kg la saci de 60 kg (reducere de la 3,5 euro + TVA / kg ) sau mix copii calitatea extra la 6 euro + TVA / kg la saci de 30 – 45 kg (reducere de la 8 euro + TVA / kg). De asemenea, micii retaileri pot profita de oferta perfectă pentru sezonul rece – geci outlet la 13.9 euro + TVA / kg pentru cutii de 10 – 15 kg.
„Promovăm cu orice ocazie calitatea premium în materie de îmbrăcăminte, accesorii și încălțăminte second hand și outlet. Românii își doresc astfel de produse, iar magazinele sh și magazinele outlet care înțeleg acest aspect și nu se bazează doar pe preț au cel mai mult de câștigat. Principiul este simplu: noul consumator român de haine second hand și outlet vrea calitate extra, deal-uri mai bune decât în comerțul standard, fără compromisuri. Din păcate, încă există multe magazine sh care cumpără loturi de foarte slabă calitate, pe care ajung să le vândă la prețuri extrem de mici unui public tot mai puțin existent, limitat doar de sărăcia extremă. Însă un astfel de business este tot mai dificil de realizat, pentru că românii au ajung la venituri mai mari și sunt preocupați de felul în care se îmbracă, preferând să plătească puțin mai mult, dar să aibă un look impecabil”, explică reprezentanții depozitului de haine second hand și outlet care vinde doar loturi de bună calitate, care chiar au căutare în rândul clienților finali.
Piața de haine second hand și outlet este în continuă expansiune în România, dar sunt la modă magazinele moderne din domeniu, cele care se bazează pe conceptul nou, smart, și nu doar pe preț mic în dauna calității. Cele mai căutate sunt loturile de haine sh din Anglia, dar și din alte state europene, precum Spania.
În această perioadă se caută mult loturile de haine de toamnă – iară, haine pentru sezonul rece precum geci, pulovere, dar și bluze, rochii pentru sezon, paltoane, sacouri, haine de blană sintetică, jeansi, pantaloni mai călduroși, cămăși, fuste office. În magazinele second hand și outlet se pot găsi produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru orice ocazie, de la mersul la serviciu la ieșitul în oraș, chiar și pentru ocazii speciale – stiluri casual, elegant, fashion, business.