Black Friday la FGO, cea mai mare platformă cu parteneriate strategice pentru antreprenori

Soluțiile oferite de FGO nu doar simplifică sarcinile administrative, dar le și integrează cu parteneri strategici, care contribuie la ușurarea muncii de zi cu zi, la creșterea productivității și la dezvoltarea afacerii pe termen lung. De aceea, peste 145.000 de firme  sunt înregistrate în FGO. Fie că vinzi pe site-ul tău conectat în FGO, fie că vinzi pe un marketplace cum este eMag sau CEL.ro, infrastructura este gandită pentru că tu și afacerea ta să aibe o bază stabilă de la care să pornească.

FGO și Banca Transilvania, prin aplicația BT Go

Integrarea dintre FGO și BT Go oferă antreprenorilor o soluție completă și eficientă pentru gestionarea afacerii. Prin integrarea funcționalităților FGO în BT Go, utilizatorii îşi pot administra întregul proces de facturare direct din aplicaţia BT Go.

FGO și Saga Software

Pareneriatul care a revoluționat comunicarea dintre antreprenori și contabili, te ajută ca toată treaba cu contabilitatea ta să aibă la baza o procedură completă și foarte simplu de urmărit: facturi emise și primite, încasări și plăti, tranzacții bancare, stocuri și gestiuni. FGO se conectează direct cu cel mai utilizat program de contabilitate din România, Saga Software, printr-o legătură explicită între contabil și firma din FGO.

FGO și Microsoft

Parteneriatul cu NOD și Microsoft dă posibilitatea să-ți integrezi licențele Office în abonamentul tău FGO. Ai acces la licențe Microsoft 365 la prețuri competitive, poți automatiza procesul de salvare a arhivelor de facturi direct în contul tău OneDrive.

FGO și Google Drive

Salvezi automat arhivele de facturi din FGO în contul tău Google Drive. Arhivele de facturi din FGO se creează separat pentru facturi emise și facturi de la furnizori și conțin toate documentele necesare – XML, recipisă, PDF.

FGO și Spațiul Privat Virtual (SPV)

Această integrare aduce și un set de avantaje unice. După emiterea unei facturi, aceasta pleacă automat în SPV. Dacă serverul ANAF nu răspunde, FGO reîncearcă automat, din oră în oră, eliminând astfel grija antreprenorului pentru acest proces. Arhivele de facturi, se creează automat și includ toate documentele necesare (XML, PDF și recipisă). Se pot salva automat în Google Drive sau OneDrive, iar toate documentele sunt păstrate în contul FGO timp de 5 ani. FGO este partener certSign.

FGO și Amazon Web Services

Siguranţa datelor este o prioritate pentru FGO. De aceea colaborăm cu Amazon Web Services (AWS) pentru a asigura rapiditatea și eficiența tuturor funcționalităților noastre. Infrastructura AWS este integrată în soluția noastră. Amazon a confirmat eficiența colaborării printr-un studiu de caz.

FGO și eMAG Marketplace

Utilizatorii platformei de e-Commerce pot simplifica și automatiza procesul de facturare și procesare a borderourilor de încasare. În plus, aceștia beneficiază automat de toate avantajele pe care FGO le oferă, inclusiv integrare cu SPV, băncile și contabilitatea.