Produsele si accesoriile de papetarie si birotica fac parte din strictul necesar al oricarei firme, asigurand desfasurarea eficienta a activitatilor de birou. Indiferent de dimensiunile companiei, domeniul de activitate sau volumul de lucru, produsele de birotica si papetarie – hartie A4 de scris si pentru imprimanta, caiete mecanice, dosare, bibliorafturi, instrumente de scris, sisteme de afisare si comunicare, fisete si dulapuri metalice – se vor dovedi esentiale.
Calitatea produselor de acest tip este deosebit de importanta, iar alegerea perfecta va mai presupune si un cost redus. Tocmai de aceea, furnizorul de birotica si papetarie online pe care il alegi trebuie sa ofere aceste doua beneficii, reusind sa asigure cel mai bun raport calitate-pret.
O buna varietate de produse
Un distribuitor profesionist din domeniul biroticii si papetariei online trebuie sa puna la dispozitia clientului o oferta diversificata, care sa poata satisface orice necesitate profesionala, indiferent de cerintele specifice ale activitatii din fiecare domeniu.
De regula, oferta minima a unui distribuitor de papetarie online ar trebui sa cuprinda produse variate ce se inscriu in urmatoarele categorii: plicuri si articole din hartie, produse pentru arhivare si organizare (dosare, bibliorafturi, cutii depozitare), sisteme de afisare si comunicare (tabla magnetica/whiteboard, flipchart, panouri, plannere, display-uri) si mobilier de birou.
Reduceri si oferte speciale
Orice reducere de pret este binevenita, mai ales daca platile sunt recurente. Astfel, poti profita atat de reducerile substantiale la produsele mari, precum fisete sau dulapuri metalice, cat si de mici discount-uri la produsele de papetarie online inscrise in gama consumabilelor, precum hartia de scris si pentru copiator, notitele autoadezive sau instrumentele de scris extrem de utile.
Livrare gratuita si rapida
Daca te straduiesti sa eficientizezi fiecare activitate pe care o desfasori in interes profesional, atunci un factor decisiv in alegerea furnizorului de papetarie online este timpul scurt de livrare al produselor, iar bonusul ar fi ca livrarea sa fie facuta in mod gratuit pentru comenzile ce depasesc o anumita suma. Pe deasupra, modalitatea de livrare a mobilierului de birou este foarte importanta atunci cand vizezi durabilitatea acestor piese.
De exemplu, in cazul fisetelor, dulapurilor si vestiarelor metalice de diferite tipuri si dimensiuni, cea mai buna varianta este livrarea in stare asamblata. Acest detaliu te va scuti de montajul dificil si iti va garanta robustetea respectivelor piese de mobilier.
Daca vrei sa te bucuri de toate aceste beneficii si nu numai, alege furnizorul de birotica si papetarie online Viamond.ro! Aici vei gasi nu numai toate produsele necesare desfasurarii activitatii la cele mai mici preturi, ci si un partener de incredere cu servicii dezvoltate in avantajul clientului!