Creșteri spectaculoase la început de 2022!

Spre finalul anului 2021, tot mai mulți antreprenori au înțeles că afacerile lor trebuie să existe și online. Deja, să ai un site a devenit o condiție fără de care ai rămâne cu mult în urma competitorilor. Însă crearea, popularea unui site cu conținut, optimizarea acestuia și mentenanța nu sunt atât de simple cum par. De ce unele site-uri ajung să aibă sute de mii de vizitatori zilnic, iar altele nu? Răspunsul este unul singur: cele care ajung să aibă succes beneficiază de strategii de marketing digital bine puse la punct!

Optimizarea site-ului – cea mai sigură „rețetă” de a atrage clienți

Când vine vorba despre crearea unui website, totul contează: aspectul, conținutul, structura, optimizările, experiența utilizatorului etc. De cât de bine realizat și optimizat SEO este site-ul va depinde și locul pe care se va afla în clasamentul Google.

De asemenea, o strategie digitală completă include și promovarea prin Google Ads și Youtube Ads, dar și modalitățile de promovare prin intermediul rețelelor de socializare (Facebook, Instagram etc.). Toate acestea contribuie la atragerea mai multor clienți.

Tendința deținătorilor de businessuri de a apela tot mai mult la servicii de SEO (Search Engine Optimization) s-a evidențiat clar încă din a doua jumătate a anului trecut, spun reprezentanții SEO Cupcake, agenție specializată în marketing digital. 

Creșterea a fost spectaculoasă la final de 2021 și început de 2022, iar trendul se observă și în România. Astfel, se estimează că în 2022 companiile vor cumpăra (doar) servicii de SEO în valoare de 8 milioane de euro – așa cum declară Cristian Bolocan, managerul departamentului de servicii SEO din cadrul agenției SEO Cupcake

Desigur, acolo unde competiția crește, și calitatea serviciilor trebuie să fie una superioară. Mai ales că în acest domeniu lucrurile se află în continuă schimbare și evoluție.

O veste bună este aceea că o agenție de top poate oferi conținut de calitate, optimizat, pentru antreprenori care activează în domenii variate: nu există industrie pentru care să nu poată fi creat un conținut adecvat, de la mașinării industriale și până la servicii de wellness. Chiar și o afacere mică sau medie are nevoie de promovare, nu doar pentru a supraviețui, ci și pentru a se dezvolta și a crește în viitor. În fond, chiar și pentru afacerile care sunt mari în prezent a existat un punct de pornire.

Și cum altfel poate să crească un business în doar câteva luni, dacă nu prin mai multă expunere? Cu cât mai optimizat va fi site-ul, blogul sau magazinul tău online, cu atât mai mulți vizitatori îl vor accesa – și, cu cât mai mulți vizitatori vei avea, cu atât va crește numărul cumpărătorilor.

S-a constatat că și vizitatorii noi care intră pe un site bine alcătuit și optimizat, în scop pur informativ, au tendința de a reveni ulterior pentru serviciile sau produsele oferite de acesta. Pe măsură ce autoritatea domeniului tău va crește, paginile tale vor apărea tot mai des printre primele rezultate ale motoarelor de căutare. Astfel, vei beneficia de o vizibilitate mai mare.

Diferența dintre SEO și anunțurile plătite Google Ads, Facebook Ads etc. este că acel conținut de pe site-ul tău deja optimizat va conduce către rezultate organice fără extra-costuri.

Desigur, un antreprenor poate opta și pentru o campanie masivă de marketing digital, care să conțină cât mai multe elemente: branding design, brand awareness, SEO, Ad-uri, boosting, campanii PPC etc. Însă totul pornește de la o strategie bine alcătuită, adecvată businessului, care să țină cont de tendințele pieței, de profilul competitorilor și al clienților vizați. Asta înseamnă că mingea este, în 2022, în terenul agențiilor de top, specializate în SEO și marketing online.

Sursa foto: Pixabay.com