Afacerea ta devine una mult mai dinamică, dacă apelezi la soluții moderne de plată și management al fluxurilor de lucru, oferite de tehnologie. Cu atât de multe provocări cu care se confruntă un business la început de drum, îți recomandăm să știi care sunt aceste tool-uri.
În prezent, softurile de plată și gestiune garantează instrumente adaptate propriilor tale nevoi de zi cu zi. Cu alte cuvinte, beneficiezi de soluții personalizate, la costuri de utilizare avantajoase, cu impact pentru clienții tăi și renumele brandului.
Control deplin asupra activității desfășurate
Indiferent de amploarea afacerii, informarea în timp real asupra fluxurilor interne de lucru îți permite să iei cele mai bune decizii. Într-un astfel de context, un program de gestiune internă nu doar că centralizează date în timp real, dar elimină și eroarea umană, privind analiza informațiilor.
O sincronizare perfectă a operațiunilor reprezintă elementul de bază pentru funcționarea afacerii, într-un domeniu dinamic precum HoReCa. De aceea, o soluție software pentru managementul afacerii îți permite să:
- analizezi și să optimizezi procese în una sau mai multe locații ale aceluiași lanț;
- automatizezi unele sarcini, astfel încât angajații să abordeze task-uri mai dificile;
- administrezi într-un mod mai eficient resursele disponibile și costurile de achiziție.
Instrumente de marketing extrem de utile
Un soft de gestiune performant include și instrumente esențiale pentru comunicarea către clienți a unor mesaje menite să majoreze gradul de fidelizare. De asemenea, acesta trebuie să permită opțiuni de plată variate, în contextul în care din ce în ce mai mulți clienți aleg să achite prin numerar, card, vouchere, tichete sau puncte. Prin implementarea unui sistem de plăți dinamic și modern, construiești o imagine pozitivă a restaurantului în percepția clienților.
Optimizarea fluxurilor de clienți prin promoții Happy Hour, dezvoltarea sistemelor de loialitate sau regândirea modului în care brandul comunică, pe baza informațiilor oferite de softul pentru gestiune, sunt factori de marketing esențiali pentru un business la început de drum.
Optimizarea sistemului de rezervări reprezintă un alt element pe care îl poate gestiona un program de management în HoReCa. De aceea, alegerea sa, prin raportare la nevoi de business specifice, este cât se poate de importantă.
Mai multe beneficii prin integrarea programului cu alte aplicații
Un business în domeniul HoReCa poate activa mai multe beneficii operaționale, prin integrarea programului de management utilizat cu alte aplicații dedicate afacerii respective.
Alături de partenerii cu care lucrează pentru integrarea soluțiilor digitale, FreyaPOS îți permite să procesezi plăți într-un mod mai eficient, să lucrezi mai simplu cu documente fizice, să ai o evidență mai clară asupra meniurilor sau să gestionezi mai bine lista de POS-uri.
Descoperă oferta de integrari FreyaPOS și află care sunt beneficiile unei astfel de alegeri.
Ce alte soluții digitale crezi că sunt utile pentru un business, în primul an de activitate?