Huawei a deschis în România hub-ul de coordonare a noua țări din regiune pentru serviciul Huawei Ads. Serviciul are ca scop constituirea unei noi modalități de comunicare între partenerii și utilizatorii dispozitivelor Huawei ce rulează Huawei Mobile Services.
Hub-ul va avea sprijin din partea a peste 200 de specialiști regionali și locali care vor dezvolta relațiile de business cu partenerii locali.
Printre acești specialiști care au primit cu brațele deschise noua soluție de publicitate online, se numără și DWF (Digital Workforce) care a organizat pentru Huawei un eveniment inedit, DWF Talks x Huawei, cu scopul de a crea o punte comuna între clienți și serviciul Huawei Ads, respectiv introducerea acestui nou serviciu și de asemenea, facilitarea unei adoptari rapide la noul sistem de publicitate.
Printre companiile prezente la eveniment, s-au enumerat și: DrMax, Profi, Mathaus, MedLife, Dominos Pizza și Wine Deals, aceștia bucurându-se la final de vouchere ce pot fi folosite pentru promovarea business-urilor lor.
Echipa de ads de la Huawei, a prezentat in cadrul eventumentuli DWF Talks beneficiile acestei noi platforme de publicitate care permite agențiilor de profil sau clienților direcți sa desfășoare campanii pentru creșterea vânzărilor (e-commerce), descarcari de aplicatii sau pentru creșterea vizibilității brandurilor.
Campaniile de Huawei ads reprezinta o modalitate unica – directa prin care se pot targeta utilizatorii acestora. Mai exact, prin intermediul acestor campanii se poate ajunge la peste 730 Milioane de utiliztori la nivel Global.
De asemenea, au fost explicate și alte beneficii pe care utilizatorii Huawei Ads le vor avea, precum costurile reduse în comparație cu alte platforme, noile tipuri de anunțuri diversificate (text, video, app icon, imagine), dar și multiplele metode de licitare (CPC, CPM, CPD, CPI).
Soluțiile de publicitate Huawei includ: Programmatic Display, AppGallery si Search Network, iar traficul este generat din trei surse, respectiv aplicațiile din AppGallery, unde exista cel mai mare trafic, aplicațiile dezvoltate de Huawei, preinstalate pe dispozitivele companiei (Huawei Assistant, Browser, Huawei Search etc.) și părți terțe, unde reclamele pot fi afișate atât pe telefoanele Huawei, cât și pe alte dispositive ce sunt integrate cu Huawei ads.
Prin eficientizarea standardelor internaționale, în special GDPR, HUAWEI Ads îmbunătățește conformitatea serviciilor sale de publicitate, sporește eficiența operațională și promovează dezvoltarea sănătoasă a industriei de publicitate. Huawei a integrat acest CMP în propriile sale medii de publicitate (inclusiv aplicații și servicii media).
Alături de echipa Huawei Ads, Eugen Predescu, Paid Media Director DWF, a fost amfitrionul acestui eveniment.
Eugen, împreună cu Bianca Lohan (Head of PPC) și Andrei Darie (PPC Strategy Manager) au prezentat soluțiile de advertising online pentru clienții prezenți în cadrul evenimentului DWF Talks x Huawei.
Despre DWFTalks®
DWF Talks, una dintre cele mai importante serii de evenimente dedicate industriei de digital marketing din România, aduce în fiecare lună cei mai importanţi oameni din industrie dar și top-manageri și lideri ai unora dintre cele mai mari companii prezente în piaţa din România. Printre companiile reprezentate în cadrul evenimentelor DWF Talks s-au numărat până acum Huawei, Lensa, F64, GoMag, MerchantPro, InnoShip, DrMax, MedLife, Dominos Pizza, Mathaus, StanleyBet, Win Bet și multe altele.
Despre DWF
DWF este cea mai mare agenţie de digital marketing din România, cu 9 ani de experienţă, o echipă formată din peste 100 de oameni în 5 divizii diferite – SEO, Paid Media, Local SEO, Data Analytics și UX/WebDev, cu un portofoliu de peste 850 de clienţi și o cifră de afaceri de peste 3 milioane € în 2021.
Printre clienţii agenţiei se numără: Carrefour, Sephora, Nestle, FoodPanda, Mathaus, Betano, F64, Purina, Maggi, Nurofen, DrMax, Sensiblu, Maybelline, L’Oreal.
De asemenea, agenţia este recunoscută și la nivel internaţional, unde a câștigat 2 premii la European Search Awards.
DWF face parte din familia CEE Digital Alliance, alături de alte 15 agenţii digitale independente de top, iar de 5 ani ocupă un loc în juriul Competiţiei Magazinelor Online GPeC ca specialiști SEO.