Jungheinrich înregistrează al treilea trimestru de succes și continuă implementarea Strategiei 2025+. Grupul anunță achiziția companiei arculus GmbH.

 

Jungheinrich obține un al treilea trimestru excelent, continuă implementarea Stretegiei 2025+ și își extinde portofoliul de produse prin achiziția arculus GmbH, o companie care activează în sectorul roboților mobili autonomi (AMR).

Jungheinrich obține rezultate foarte bune în primele trei trimestre ale anului financiar 2021. Chiar și în contextul provocator și al tensiunilor din lanțurile de aprovizionare la nivel global, Grupul a reușit să își crească principalele cifre financiare, în unele cazuri semnificativ, în comparație cu anul precedent.

Dr. Lars Brzoska, CEO Jungheinrich AG: „În ciuda blocajelor de aprovizionare la nivel mondial și a costurilor mult mai mari ale materialelor, Jungheinrich a înregistrat o evoluție foarte bună a afacerilor în primele nouă luni ale anului în curs. Am reușit în mare măsură să evităm blocajele de producție prin gestionarea țintită și la timp a lanțurilor noastre de aprovizionare. Aceasta este o realizare majoră și aș dori să le mulțumesc tuturor angajaților, partenerilor și furnizorilor pentru că au făcut-o posibilă. Vom continua să implementăm pe deplin măsurile pentru a asigura capacitatea Jungheinrich de a livra. Rezultatul bun și comenzile solide aflate în stoc ne oferă un avânt pentru dezvoltarea în continuare a afacerilor și pentru consolidarea implementării Strategiei noastre 2025+.”

 

Actualizarea Strategiei 2025+

Ca parte a raportului trimestrial, Jungheinrich oferă prima actualizare privind consolidarea implementării Strategiei 2025+. Având în vedere evoluția actuală a pieței și a afacerilor, compania a revizuit și ajustat obiectivele strategiei pe baza așteptărilor actualizate pentru următorii ani, așa cum a anunțat anterior. Conform noii prognoze se așteaptă acum ca veniturile Grupului să crească organic până la 5,5 miliarde de euro (anterior: 4,6 miliarde de euro ), obiectivul de rentabilitate a vânzărilor EBIT să se situeze într-un interval cuprins între 8% și 10% (anterior: >8%), iar noul indicator cheie de performanță ROCE să atingă o valoare cuprinsă între 21% și 25%. Se preconizează că EBIT per angajat va fi de aproximativ 23 000 de euro.

O serie de proiecte și măsuri din cadrul Strategiei 2025+ au fost inițiate în întreaga lume în anul în curs, iar unele au fost deja aplicate în totalitate.

Automatizarea este esențială pentru creșterea viitoare a companiei Jungheinrich. Având în vedere acest lucru, în al patrulea trimestru al anului 2021, grupul a achiziționat arculus GmbH, o companie dezvoltatoare de tehnologie cu sediul în München, care activează în sectorul roboților mobili autonomi (AMR). arculus se concentrează pe roboți mobili autonomi, transportoare modulare și soluții software pentru automatizarea mobilă, alături de echipa sa experimentată de specialiști hardware și software la sediile din München, Ingolstadt, Stuttgart și Dresda. Printre clienții arculus se numără numeroși producători auto renumiți și clienți industriali din diverse alte sectoare. Prin achiziția arculus, Jungheinrich a adăugat la portofoliul său de sisteme de automatizare, soluțiile hardware și software extrem de inovatoare în sectorul roboților mobili autonomi, aflat în creștere rapidă. Prin intermediul sistemului de software management al arculus, recunoscut la IFOY Award 2021, flotele de echipamente automatizate (AGV) și roboții mobili autonomi (AMR) de la orice producător pot fi operate prin interfața VDA 5050. Dr. Brzoska explică avantajele: „Odată cu achiziția arculus, am reușit să ne extindem în mod cuprinzător expertiza în domeniul de acțiune al automatizării. Domenii importante de aplicare – cum ar fi pregătirea comenzilor de la marfă la persoană – vor cunoaște o creștere puternică și continuă, nu în ultimul rând din cauza comerțului electronic din ce în ce mai extins. Împreună cu echipa de la arculus, putem realiza o puternică sinergie de creștere și putem debloca importante domenii viitoare de acțiune în automatizarea logistică a depozitelor. Împreună deschidem un nou capitol în istoria depozitului viitorului.”

Proximitatea față de clienți, prin prezența locală într-o rețea internațională, este unul dintre factorii centrali pentru succesul modelului de afaceri Jungheinrich. Obiectivul strategic al Strategiei 2025+ este acela de a extinde în continuare amprenta globală a Grupului și de a atinge o cotă de 20% din venituri din afara pieței europene de bază. Acesta este motivul pentru care Jungheinrich intenționează să își sporească expansiunea în principal în America de Nord, dar și în Asia.

Obiectivul principal al Strategiei 2025+ este de a crea valoare durabilă pentru toate părțile interesate din cadrul Jungheinrich. Jungheinrich conștientizează importanța responsabilității economice, de mediu și socială pentru activitățile Grupului. Începând cu primul trimestru al anului 2021, toate locațiile Jungheinrich din Germania funcționează exclusiv cu energie electrică verde; sucursalele și fabricile internaționale vor face tranziția treptat. În plus, Grupul își generează propria energie solară în unele dintre locațiile sale, iar toate proprietățile eligibile vor fi echipate cu panouri fotovoltaice, pas cu pas. Parcul auto al companiei la nivelul întregului Grup este, de asemenea, convertit la automobile electrice. De asemenea, în cadrul companiei se dezvoltă în prezent modele pentru a ancora principiile de sustenabilitate și în procesul de dezvoltare a produselor. Acest lucru include intensificarea colaborării cu furnizorii și adaptarea, după caz. Au fost elaborate standarde pentru furnizori care vor fi auditate periodic. Obiectivele țintă și măsurile de protejare a climei sunt o dovadă că Jungheinrich își ia în serios responsabilitatea. Cu portofoliul nostru extins de produse, dorim să fim prima alegere a clienților noștri.

În cazul în care aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați: office@jungheinrich.ro.