Speedwell și KPMG anunță încheierea unei tranzacții importante pentru închirierea de birouri în MIRO, un nou proiect ce urmează să fie dezvoltat în zona Băneasa, București.
Speedwell a primit autorizația de construire, iar angajații KPMG se vor putea muta în noul sediu la sfârșitul anului 2021.
Compania de consultanță imobiliară Knight Frank a gestionat această tranzacție.
KPMG va ocupa 8.500 mp, aproximativ 40% din totalul disponibil spre închiriere în cadrul MIRO. Marcând una dintre cele mai mari tranzacții din ultimele luni, contractul reconfirmă valoarea conceptului propus. Cu spații de birouri clasa A, certificări BREEAM Excellent și WELL, alături de facilitățile concepute pentru confortul angajaților, MIRO este cea mai bună alegere.
„Activitățile Speedwell evoluează într-un ritm rapid în România. Încheierea unei tranzacții cu o companie multinațională așa cum este KPMG confirmă încrederea în acest proiect și strategia noastră de dezvoltare. Noile spații de birouri reprezintă o investiție în confortul angajaților. MIRO creează un mediu de lucru sănătos și flexibil printr-un echilibru între muncă și timp liber, datorită facilităților, spațiilor verzi și celei mai noi tehnologii din domeniu.
MIRO este amplasat în cea mai verde și atractivă zonă pentru birouri și locuire din București. În paralel cu acesta, dezvoltăm proiectul rezidențial The Ivy, în aceeași zonă, la o distanță de mers pe jos de MIRO. Astfel, se creează un echilibru între viața profesională și cea personală, în apropierea celui mai de succes centru comercial din România. Suntem entuziasmați și credem că proiectele dezvoltate în România sunt un real succes.” a declarat Jan Demeyere, Co-Fondator și Partener Speedwell.
„Decizia KPMG România de a se muta într-un nou sediu modern în București reflectă obiectivul nostru de dezvoltare ca lideri în domeniul consultanței și unul dintre angajatorii de top, în următorul deceniu. Noul spațiu cu certificări BREEAM Excellent și WELL pune accentul pe sustenabilitate și eficiență energetică prin aplicarea celor mai noi tehnologii, sporind standardele de calitate. Acestea oferă angajaților noștri un spațiu de lucru îmbunătățit și un echilibru între timpul lucrat de acasă și cel petrecut la locul de muncă. Provocările operaționale actuale vor fi rezolvate prin intermediul unui sistem HVAC care asigură aer proaspăt și curat în întreaga clădire, un mediu de lucru sigur, spații de colaborare, de relaxare și săli de ședință care transformă tehnologia într-un instrument pentru succes. Așteptăm cu entuziasm această nouă etapă care demonstrează angajamentul KPMG pentru un viitor mai bun și pune pe primul loc sănătatea și siguranța angajaților și a clienților noștri.”, a declarat Ramona Jurubiță, Country Managing Partner KPMG România.
“Semnarea unui contract atât de important într-o perioadă oarecum dificilă este o onoare pentru noi. Suntem convinși că această relație de colaborare va fi benefică pentru toate părțile implicate, pe termen lung. Piața de birouri trece printr-o perioadă de adaptare, perioadă la care luăm parte în mod activ și lucrăm la concluziile finale. În primele 6 luni ale anului au fost încheiate 66 de tranzacții, însumând o suprafață totală de 100.000 mp, mai puține decât de obicei, din cauza stării de urgență. În ciuda acestui fapt, ne așteptăm la o revenire, începând cu 2021.”, a declarat Horațiu Florescu, Chairman & CEO, Knight Frank România & Ungaria.
Puteți vedea portofoliul de proiecte Speedwell în România pe website-ul companiei.