În timp ce publicitatea online este în plină expansiune, poți observa încă flyere în diverse locuri, iar cutiile poștale sunt și ele pline de reclame tipărite. Este acesta un semn că pliantele sunt încă un mod eficient de a face publicitate?
Care sunt formele de distribuire a flyerelor?
Distribuția pliantelor ia forme din ce în ce mai sofisticate. De obicei, flyerele sunt lăsate în spatele ștergătoarelor de la mașini sau puse în cutiile poștale. Dar cea mai bună metodă de publicitate prin intermediul acestor flyere este oferirea lor direct în mână oamenilor.
Rolul din ce în ce mai mare al internetului înseamnă că multe companii folosesc publicitatea online tot mai des. Cu toate acestea, accesul către grupul țintă devine din ce în ce mai costisitor din cauza concurenței în creștere. De aceea, este recomandat să îți îndrepți atenția spre această modalitate de a te promova, și anume, prin intermediul materialelor promoționale tipărite.
Care sunt avantajele utilizării flyerelor?
Avantajul incontestabil al unui flyer este costul relativ scăzut al producției și distribuției sale. Căci, în comparație cu reclamele TV, ziarele și panourile în format mare, un flyer este chiar ieftin. În același timp, îți permite să transmiți mai mult conținut. De asemenea, se poate realiza rapid, adaptând conținutul la evenimentele și ofertele curente.
Un flyer bine pregătit atrage atenția și îți permite să comprimi cele mai importante detalii și informații în câteva secunde. Pliantul poate fi luat și citit în liniștea propriei case, iar apoi poți reveni la el când vrei să îți amintești anumite informații. Acest lucru nu este posibil în cazul reclamelor de la televizor, radio sau de pe panourile publicitare din exterior.
Flyerele sunt foarte des folosit ca element publicitar pentru pizerii, cafenele sau fast food-uri. Sunt perfecte pentru prezentarea meniului sau a promoțiilor curente. În plus, un potential client poate atașa flyer-ul pe frigider și apoi să profite de ofertă când vrea să mănânce ceva bun.
Cum trebuie să arate un flyer?
Designul grafic al flyer-ului trebuie să atragă atenția. Ca și în cazul oricărui alt instrument de promovare, în acest caz contează foarte mult primele impresii. Elementele grafice nu trebuie, totuși, să atragă atenția de la conținutul acestuia.
Merită să adaugi un element care încurajează acțiunea rapidă, de exemplu un cupon de reducere cu o data de expirare scurtă sau o reducere pe care clientul o va primi dacă se va conecta repede la site-ul companiei tale.
Nu uita însă, că la fel de important precum pregătirea unui flyer, este și asigurarea distribuției sale corecte. Și, de multe ori, acesta poate fi un dezavantaj major. Amintește-ți că persoanele care livrează flyerele reprezintă compania ta. Mai exact, aspectul trebuie să fie îngrijit și relevant pentru industria care urmează să fie promovată.
În plus, pliantele trebuie distribuite la momentele și în locurile potrivite, o soluție bună fiind plasarea acestora în cabinetele medicale sau în locațiile unde oamenii își așteaptă rândul și răsfoiesc bucuroși reviste și flyere pentru a le trece timpul, iar dacă sunt interesați de ceea ce oferă compania ta, pot lua cu ei acasă flyerul.