Agenția de digital OmniPerform a crescut cu aproape 75% în 2018, ajungând la o cifră de afaceri de peste 600.000 euro. Compania a fost lansată de Adrian Enache în urmă cu doi ani, iar pentru anul în curs își propune un nivel al creșterii pe o abordare calitativă.
„Dacă în 2017 raportam o cifră de afaceri de 350.000 de euro, iată că anul acesta reușim să avem o creștere accelerată, cu aproape 75%. Activăm într-un domeniu cu o expansiune extrem de rapidă în ultimii ani, această performanță fiind posibilă datorită faptului că ne-am concentrat pe strategii și implementări de tip omnichannel, cu o tehnologie revoluționară pentru industria noastră”, afirmă Adrian Enache, fondator OmniPerform.
OmniPerform este configurată ca o agenție de comunicare care activează în sectorul de digital, însă, față de companiile clasice din domeniu, beneficiază de o tehnologie unică pentru piața de profil, care constă în soft-uri de segmentare a mesajelor transmise de brand-uri utilizatorilor online, care au la bază algoritmi de neuromarketing și AI. Compania desfășoară activități în consultanță omnichannel, performance marketing şi campanii de comunicare. Toate aceste componente sunt menite să genereze mesaje potrivite fiecărui utilizator în parte, cu focus pe creșterea calitații și relevanței publicității către aceștia.
„Prin dezvoltarea factorului tehnologic, am ajuns, în scurt timp, să înțelegem mai rapid comportamentele consumatorilor și să ne adaptăm campaniile la nevoile concrete ale acestora. Am implementat campanii la nivel global, atât pentru clienții care desfășoară activități de comerț online, cât și pentru companii din zona non-comericală în zona de online. Campaniile de comunicare sunt realizate exclusiv in-house, beneficiind de o abordare integrată pe toate palierele: strategic, creativ și implementare.
Cu ajutorul tehnologiei ajungem să livrăm într-o campanie de la câteva materiale vizuale clasice, la zeci de mii de ansamble creative, pe care tehnologia le adaptează segmentat. Și aici vorbim atât de vizual, cât și de mesaj. Sunt multe situații în care, prin instrumentele noastre, ajungem să modificăm radical din punct de vedere creativ și structural campaniile care se desfășoară în offline, cu ajutorul datelor obținute și rezultatelor din online. Toate aceste elemente produc o integrare coerentă a mesajelor unei campanii care îl fac pe consumatorul final să înțeleagă utilitatea în alegerea unui brand sau, pur și simplu, în efectuarea unei achiziții online”, declară Adrian Enache.
Prin tehnologiile implementate la nivelul agenției, indicii de performanță ajung să depășească chiar și de 5-6 ori așteptările clientului pentru campaniile digitale standard. În campaniile noastre definim impactul prin indicatori precum timpul pe care consumatorul îl folosește pentru a interacționa cu brand-ul, după ce accesează materialul de advertising sau, efectiv, prin conversiile în e-commerce, ori în sensul înscrierii în baza de date, spre exemplu.
Mai multe detalii aici.