Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc (ONJN) a amendat unul dintre cei mai puternici operatori de pariuri din România, Casa Pariurilor, pentru că a produs și distribuit mai multe variante de spoturi publicitare, pentru oferte bonus, care nu fac obiectul licenței deținute. Astfel, ONJN a sancționat firma Hattrick PSK, deținătoarea platformei de jocuri de noroc online www.casapariurilor.ro cu suma de 25.000 RON, decizia venind în baza unui raport de monitorizare al Consiliului Național al Audiovizualului (CNA) realizat în perioada 01.12.2020 – 31.12.2020.
În intervalul mai sus menționat, mai multe posturi importante de televiziune din România, începând cu PRO TV și terminând cu canalele sportive Digi Sport și Look Sport, au difuzat două variante ale unui spot publicitar pentru platforma online www.casapariurilor.ro, ambele variante conținând informații referitoare la acordarea de bonusuri de către platforma respectivă, lucru care contravine licenței a II-a deținute de Hattrick PSK.
Acest demers al Casei Pariurilor, sponsor al Ligii 1, partener oficial al Ligii Profesioniste de Fotbal, se situează în afara cadrului legal. Hattrick PSK, societatea care administrează www.casapariurilor.ro, a încălcat prevederile art 6, alin 3 din Anexa 1 a HG nr 111/2016. Potrivit acestui paragraf de lege, promovarea acţiunilor de acordare a bonusurilor participanţilor este permisă numai în locaţiile proprii sau pe paginile de internet proprii sau ale afiliaţilor, precum şi prin transmiterea mesajelor electronice către jucătorii cu conturi active din baza de date proprie, dacă aceştia şi-au exprimat în prealabil acordul pentru primirea lor.
Fortuna Entertainment Group (FEG) se află sub umbrela fondului de investiții cehesc Penta Investments, care administrează pe teritoriul României atât operatorii de pariuri Fortuna și Casa Pariurilor, cât și lanțul de farmacii Sensiblu și Dr. Max.
Campania de promovare, sancționată cu amendă de către ONJN, a însemnat o investiție de nu mai puțin de 300.000 de euro din partea Fortuna Entertainment Group, modul în care aceasta a fost concepută trezind suspiciuni rezonabile că s-a acționat cu bună știință. Conform Kantar Media, spoturile ilegale au fost preluate, în baza unui contract de publicitate, de către canalele PRO TV, Antena 3, B1TV, Look Sport și Look Sport+, Realitatea Plus, PRO Cinema, PRO X, DigiSport 1, DigiSport 2, 3 și 4, Telekom 1 și 2, dar și de TVR 1, UTV sau Taraf TV, multe dintre posturile indicate mai sus neavând dreptul să difuzeze spoturi bonusuri întrucât nu dețin licență ONJN.