Platforma Extended dedicata comertului online isi lanseaza o noua identitate vizuala realizata intern, in cadrul companiei, printr-un proces de rebranding care include noua directie spre care se indreapta: un ecosistem eCommerce.
Extended devine astfel mai mult decat o platforma eCommerce si isi extinde orizontul catre dezvoltarea unui ecosistem eCommerce care inglobeaza toate serviciile si canalele de vanzare necesare unui magazin online, oferind clientilor sai o solutie complet integrata si automatizata cu:
- Metode de plata online sau in rate;
- Servicii de curierat si fulfillment;
- Email si SMS marketing;
- Sisteme de gestiune a stocurilor si contabilitate;
- Canale externe de vanzare;
- Retele si platforme de marketing afiliat;
- Instrumente de marketing online si tracking.
In cei aproape 15 ani de existenta, Extended a lansat peste 200 de magazine online de dimensiuni mici, medii sau mari si administreaza in prezent peste 100 de magazine online din numeroase domenii, precum: fashion, bricolaj, auto, casa si gradina, electrocasnice, IT&C, health & beauty, petshop, etc. Prin intermediul acestor colaborari am identificat nevoia magazinelor online de a automatiza procesele de rutina interne si externe, prin realizarea de fluxuri operationale si logistice. Aceste nevoi au crescut intr-un mod semnificativ pe fondul pandemiei curente, cand magazinele online au fost asaltate de catre clienti (majoritatea noi) datorita restrictiilor impuse de catre guverne magazinelor offline si, totodata, datorita simplitatii de a face cumparaturile de acasa, in siguranta, respectand distantarea sociala.
Astfel, platforma Extended se afla la baza acestui ecosistem eCommerce care ii ofera comerciantului toate modulele, integrarile si automatizarile necesare pentru a economisi timp si pentru a maximiza profitul si viteza de crestere a afacerii, gestionand cu succes un flux mare de clienti si comenzi.
Solutiile oferite de catre Extended se adreseaza comerciantilor experimentati sau magazinelor start-up care detin un orizont clar de dezvoltare. Pe langa ecosistem, le este oferit si un pachet de servicii si suport cu ajutorul caruia managerii de magazine online isi pot dezvolta mai usor business-ul: servicii de dezvoltari si personalizari la cerere, update-uri periodice ale solutiei Extended, integrari de servicii si module noi in cadrul ecosistemului, team training, servicii de migrare a bazelor de date (in cazul in care se face trecerea de pe o alta solutie eCommerce), gazduire pe servere dedicate si optimizate, consultanta si suport tehnic dedicat.