Patronatul Furnizorilor de Servicii Medicale Private – PALMED participă la târgul de Turism Internațional World Travel Market London, în parteneriat cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, pentru a susține și promova turismul medical.
„Invitația de a se trata în România este adresată atât românilor din diaspora, cât și europenilor care pot alege să se trateze la noi în țară, având acces la servicii medicale de foarte bună calitate, la un cost optim. Avem din nou o cerere în creștere pentru aceste servicii, după pandemie, și considerăm că putem să răspundem foarte bine solicitărilor. Este motivul pentru care am semnat acest protocol de colaborare cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, cu care vom participa la o serie de evenimente similare”, susține Cristian Hotoboc, președintele Patronatului Furnizorilor de Servicii Medicale Private – PALMED.
Pentru această ediție a World Travel Market London, Patronatul Furnizorilor de Servicii Medicale Private – PALMED a pregătit un catalog cu oferta de servicii a membrilor săi, având ca obiectiv stabilirea de întâlniri atât cu vizitatorii, cât și cu ceilalți expozanți, în vederea dezvoltării unor parteneriate.
Târgul de Turism Internațional WTM are loc la Londra, în perioada 7 – 9 noiembrie 2022, și este unul dintre cele mai mari târguri de profil din lume, prezența estimată fiind de 52.000 de participanți. Următoarele târguri la care Patronatul Furnizorilor de Servicii Medicale Private – PALMED participă în acest an, în baza parteneriatului cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, au loc la Varșovia (Polonia), respectiv Barcelona (Spania).
Patronatul Furnizorilor de Servicii Medicale Private – PALMED este principala “voce” națională pentru lobby și advocacy, principalul promotor ce susține furnizorii privați de servicii medicale din România și dreptul pacienților la servicii medicale de calitate, la un preț accesibil, încă de la înființare, din anul 2007. Membrii PALMED reprezintă jucători semnificativi pe piața locală și implicit în economia națională. Membrii au o acoperire geografică importantă prin intermediul locațiilor proprii și al clinicilor partenere, având o cota de piață de 26%, la nivelul anului 2019.