Solutia inteligenta pentru generarea si depunerea Declaratiei 406 SAF-T

SOFTEH PLUS este alaturi de dumneavoastra pentru a intra in noua era a digitalizarii relațiilor cu autoritațile din Romania.
Dupa cum stim, Romania a demarat in 2022 raportarea in format digital a informațiilor fiscale și contabile, prin implementarea sistemului SAF-T

Ce este SAF-T?

Fișierul standard de control fiscal (Standard Audit File for Tax, SAF-T) reprezinta o noua obligatie declarativa instituita in sarcina contribuabililor, și reflecta standardul internațional pentru schimbul electronic de date contabile intre societați/organizatii și autoritatile fiscale, continand informațtii referitoare la datele contabile și fiscale ale contribuabililor.

Rolul principal al SAF-T este acela de a standardiza transferul de informații intre autoritatile fiscale și contribuabili, oferind beneficii ambelor parți. SAF-T implica raportarea periodica a unui set de informatii într-un format predefinit care facilitează revizuirea de catre autoritatile fiscale a operațiunilor desfășurate de contribuabili.

Ce presupune raportarea SAF-T in Romania?

In cazul Romaniei, schema SAF-T implementata de catre autoritatile fiscale este una complexa și care presupune raportare tuturor informațiilor contabile și fiscale ale unei companii prin intermediul raportarii SAF-T. Sunt trei declarații de tip SAF-T care se vor depune la intervale de timp diferite:
– declarația SAF-T lunara ori trimestriala ce va cuprinde ansamblul operațiunilor contabile și fiscale,
– declarația SAF-T de Mijloace Fixe ce se va depune anual
– declarația SAF-T de Stocuri ce se va depune la solicitarea autorităților fiscale.

Depunerea declarației SAF-T, mai exact a fișierului XML ce contine raportarea SAF-T, se realizeaza similar cu depunerea declarațiilor fiscale, acesta fiind atașat declaratiei D406.

Echipa SOFTEH PLUS, formata din specialiști din domeniul fiscal, contabil și IT, a dezvoltat solutia informatica de raportare SAF-T, care indeplineste toate cerințele autoritatilor fiscale. Soluția de raportare SAF-T dezvoltata de SOFTEH PLUS S.R.L. este deja implementata cu succes la numeroși clienți din Romania.

Solutia pentru raportarea declaratiei 406-SAF-T :
– Soluție inteligenta in Cloud de tip SAAS;
– Automatizeaza procesele necesare printr-un sistem modern, intuitiv;
– Ușor de implementat și de utilizat;
– Este pregatit in permanenta pentru orice aliniere la modificarile legislative ulterioare;
– Flexibilitate: compatibila cu toate sistemele ERP;
– Capacitate de prelucrare structure massive de date

SOFTEH PLUS vine in completare si cu urmatoarele solutii:
E-Transport – sistemul electronic integrat de monitorizare pentru bunurile cu risc fiscal ridicat
E-Factura – standardizarea informatiilor din facturile furnizorilor

In vederea obtinerii unei oferte ce include licentiere, implementare, suport si mentenanta cu privire la solutia informatica SAF-T, ne puteti transmite o solicitare in acest sens folosind datele alaturate:

Departament Marketing & Vanzari
Mobil: 0755.742.153; 0731.684.022; 0757.043.231;
Email: marketing@softeh.ro
Website: www.softeh.ro (click aici)