Te-ai gândit să îți deschizi o firmă în industria HoReCa? TREI elemente pe care să nu le ignori, dacă vrei să ai o afacere prosperă

Atunci când te gândești să intri pe piață cu o afacere, un serviciu sau un produs, trebuie să iei în considerare faptul că va fi o „luptă” acerbă, mai ales dacă există competiție mare. Există câteva principii pe care ai putea să le urmezi, dacă ești la început de drum în lumea afacerilor, și care ar putea să te îndrume spre o firmă prosperă și sustenabilă. Este foarte important să ai în vedere toate datele problemei, pentru a putea avea profit și, în același timp, costuri mai mici în firma ta din industria HoReCa.

Iată câteva principii pe care ai putea să le ai în vedere, la început de drum în lumea afacerilor:

  • În primul rând, sustenabilitatea trebuie să ocupe un rol esențial pe lista lucrurilor pe care să le ai în vedere. O afacere sustenabilă este, mai înainte de toate, o zonă „safe” pentru mediul înconjurător. Având în vedere obligativitatea pe care o ai în momentul în care lansezi pe piață o afacere, și anume de a raporta ce impact are firma ta asupra mediului, este recomandat să pornești la drum cu ideea de a fi eco-friendly. De exemplu, dacă vrei să îți deschizi o firmă de catering, iar meniul va fi divers, de la ciorbe și aperitive, până la mâncăruri gătite și deserturi, trebuie să se regăsească pe lista ta elementele ce vor ajuta afacerea să aibă un grad înalt de sustenabilitate. În acest sens, recipientele biodegradabile reprezintă o soluție optimă, precum boluri pentru supă de unică folosință, pahare sau caserole de unică folosință de la Evamar.ro. Sunt fabricate din materiale prietenoase cu natura, iar transportul se face în siguranță, recipientele fiind prevăzute cu capace, pentru a nu se vărsa conținutul.
  • De asemenea, businessul tău trebuie fie centrat mai mult spre cererea de pe piață și doleanțele clienților. Pentru a putea prospera pe o piață unde concurența este destul de mare, ar fi recomandat să investești mai mult în calitatea serviciilor tale. În acest mod, există șanse mari să îți fidelizezi o anumită paletă de clientelă. De exemplu, în condiția unei firme de delivery, ai putea colabora cu localuri sau diferiți organizatori de evenimente, pentru ca businessul tău să fie „cheia centrală” în livrarea produselor. Transportul trebuie să fie ferm, în siguranță și rapid.
  • Un al treilea element pe care să îl ai în vedere este echipa, indiferent de natura activității businessului tău. Fie că este pizzerie, fie că este bistro, firmă de catering, pensiune sau restaurant, personalul trebuie să ofere, în permanență, o muncă de o calitate superioară, respectând, evident, normele și legile în vigoare. Profesionalismul este căutat de mulți clienți, iar oferirea acestuia poate cota pozitiv afacerea.

Publicitatea poate reprezenta un alt element pe care să îl iei în calcul. Cum prezentul este marcat de digitalizare, promovarea produselor și a serviciilor în mediul online poate juca un factor important. Pe lângă toate acestea, este esențial ca afacerea ta să transmită atât încredere, cât și profesionalism clienților tăi. Și nu uita faptul că trebuie să primeze și calitatea serviciilor, pachetelor sau produselor pe care le oferi, pentru a putea ajunge în topul preferințelor, punând accent și pe sustenabilitate.

Sursă foto: Pexels.com