Una dintre cele mai dinamice agenții de PR de pe piața autohtonă – Tudor Communication – este anul acesta deținătoarea trofeului Small Consultancy of the Year, acordat în cadrul celui mai prestigios eveniment din domeniu, Romanian PR Award. Potrivit organizatorilor, cea de-a 16-a ediție a competiției s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top, reunind competențe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Suedia, Cehia, Olanda, Serbia, Rusia și România, iar proiectele nominalizate și câștigătoare s-au detașat prin rigoare, creativitate și impact.
Tudor Communication intră, astfel, în topul celor mai performante agenții de PR din România, specializate în relații media și evenimente, comunicare de criză și branding personal, care după numai 6 ani de existență se remarcă prin rezultate excelente, recunoscute de specialiștii din domeniu. Ultimii 3 ani de activitate au însemnat peste 40 de clienți din cele mai diverse arii de activitate, de la artă, cultură și educație până la sănătate, retail, horeca, beauty sau consultanță în business, precum și o creștere a portofoliului și a retenției de clienți de aproape 40%.
„O agenție de PR boutique are foarte multe provocări. De la a convinge clienții mari să creadă în tine, până la gestionarea proiectelor de anvergură cu o echipă mică. Ceea ce ne face să reușim este în primul rând faptul că punem foarte mult suflet și că echipa cunoaște piața de media foarte bine, principalul nostru focus, și are întotdeauna soluții pentru clienții noștri, cărora le mulțumim pentru încredere”, a spus Mihaela Raluca Tudor – Managing Director, Tudor Communication.
Tudor Communication s-a lansat pe piața de profil din România cu 6 ani în urmă și a cunoscut de la un an la altul o creștere economică semnificativă prin însăși aplicarea strategiei de branding personal în interiorul organizației, activând în prezent pe un segment din ce în ce mai cunoscut publicului român. Agenția încheie anul cu aproximativ 200.000 de euro cifră de afaceri. Echipa, formată exclusiv din foști jurnaliști cu experiență, reușește prin profesionalism, creativitate și pasiune să demonstreze că poți face performanță și într-o agenție boutique.