Pentru un antreprenor bine ancorat in prezent, notiuni precum rata de conversie sau optimizare SEO sunt deja binecunoscute. Cu toate acestea, putini stiu ca exista o „lupta” data intre notiunile mai sus mentionate. Astfel, pentru a beneficia de un site atractiv pentru motorul de cautare si pentru imbunatatirea pozitiilor, vei avea nevoie de optimizare SEO.
Acest doua discipline pot fi combinate cu succes, dar, cu toate acestea, putini fac acest lucru. De aceea, iti vom impartasi un secret: optimizarea SEO poate fi folosita pentru imbunatatirea ratei de conversie. Chiar daca pare usor in teorie, in practica vei avea nevoie de cunostinte de baza, precum si de o strategie bine pusa la punct. Drept urmare, cea mai profitabila cale de a afla singur toate aceste informatii este prin participarea la cursuri SEO complete.
Iata doar o mica parte dintre strategiile si trucurile pe care le vei afla in urma acestor cursuri SEO:
Este indicat sa faci uz de elemente vizuale/video, pentru a creste timpul petrecut pe site
De regula, intervalul de timp pe care il petrec vizitatorii pe site-ul tau este foarte important pentru ca acesta sa capete pozitii mai bune in motorul de cautare Google. De regula, se considera un timp excelent o vizita de peste 2 minute, intre 30 de secunde si 2 minute este un timp bun, dar sub 30 de secunde se considera slab.
Prin urmare, odata cu participarea la cursurile SEO, vei invata si despre avantajele pe care ti le aduc elementele video.
Optimizarea vitezei de incarcare a paginilor din site
Multe persoane tind sa piarda din vedere acest aspect, care influenteaza in mod direct strategia SEO a site-ului tau. O viteza buna de incarcare va contribui masiv la scaderea ratei de respingere, care este un indicator important ce influenteaza scorul site-ului tau. De asemenea, cei mai multi vizitatori nu au rabdarea necesara pentru a astepta pana cand site-ul se incarca. Doar ca idee, 53% din utilizatorii de mobile nu asteapta mai mult de 3 secunde! De asemenea, va trebui sa verifici si modul in care site-ul tau raspunde la comenzi (responsiveness).
Vei invata si despre acest subiect, daca te inscrii la cursuri SEO complete, precum si despre tool-urile pe care le poti folosi.
Neurodesign – pentru imbunatatirea experientei utilizatorilor
Aceasta notiune defineste felul in care poti crea experiente ce vor fi mai usor de asimilat de creierul uman. De regula, se urmaresc trei metrici care pot imbunatati experienta unui vizitator: timpul petrecut pe site, fidelizarea utilizatorilor si reducerea ratei de respingere. Cum iti vor imbunatati aceste metrici pozitiile in Google, vei afla in urma cursurilor SEO.
Mai mult, meta-tag-urile vor trebui sa fie concepute atat pentru utilizatori, cat si pentru motoarele de cautare. Va trebui sa concepi fraze care sa sune natural si care sa atraga atentia utilizatorilor.
Foloseste long-tail keywords
Cei mai multi utilizatori vor cauta obiecte specifice, iar interogarile de cautare vor contine mai multe cuvinte. Prin urmare, este indicat sa incluzi in strategia ta si cuvinte cheie long-tail, pentru a le oferi ceea ce cauta, dar si pentru a-ti imbunatati pozitiile in Google.
Astfel, daca detii un magazin de pantofi pentru femei si ai livrari doar in zona Capitalei, este mai bine sa folosesti un long tail mai specific, precum „pantofi dama Bucuresti”. Fata de „pantofi”, sau „pantofi dama”, competitia va fi mai redusa. Exista multe tool-uri pe care le poti folosi pentru dezvoltarea strategiei de cuvinte cheie, despre care vei afla mai multe daca participi la cursuri SEO complete!